Hlavní obsah
Umění a zábava

Mám problémy s dcerou, pomůžete mi ?

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Mám problémy s dcerou, pomůžete mi ?

Článek

Moc jsem na výchovu nebyl, nechával to víc na manželce. Jako malá byla Alenka andílek, opečovávaná všemi okolo, měla na co si vzpomněla. Jakmile se dostávala do puberty, začala si dělat co chtěla. Neposlouchala, byla drzá, provokativní, agresivní, veškerá domluva se míjela účinkem. Začali ji zajímat kluci, naprosto je ovládala. Bavilo ji jak na ni letí. Chodila na diskotéky, každý týden chodila s jiným, nebo s několika najednou. Říkal jsem : Můžeš chytit nějakou nemoc, okopnout kluka je nebezpečné, někdo tě může i zabít, v noci si na tebe počíhá. Kolik jsi měla chlapců 5 ? Když to umocníš na entou, vyjde ti výsledek. Na diskotéce jsou i drogy. Tati seš staromódní, jsou to jen taneční, lehké, malé pilulky. Dávám pozor aby mi někdo něco nedal do pití. Diskotéky už mě tolik nebaví. Sranda je na chatě, o půlnoci se přinese velká nástěnka s otvorama. Kluci jimi prostrčí svý penisy, máme za něj uchopit každá svýho kluka. Když se někdo splete, jde s tím koho drží. Záměna se stává často, když se před tím chlastá a kouří tráva.

Tondo, na nás se můžeš spolehnout. Pozvi Alenku sem k našemu stolu. Půjdeme na ní pomalu, opatrně, diplomaticky. Zveme ji, když pozvání přijme a přijde, máš vyhráno. Když uvidí nás, kteří mají bohaté životní zkušenosti, určitě si pokec s námi vezme k srdci a budeš s ní mít lepší pořízení.

Sem se dostavila, dala bych si vodku s džusem. Vašku prosím tě nám jako obvykle, slečně dones láhev Finlandie, my ji celou ztrestáme. Džus pomeranč 100%tní, nenačatej, hodně ledu zvlášť, čistou sklenici, brčka a ubrousky. Alenko, řekni co chceš, Vašek by ti udělal hemenex, má i zákusky. Já nemám moc času, tuším o co jde, fotr si na mě asi stěžoval, jeho poznámky k mýmu stylu života mi lezou krkem, stejně si budu dělat co chci já. Fotr i má drahá máti si neuvědomují, že mi bylo před rokem 18, nemají mi líst do života, dokážu být soběstačná. Školu zvládám levou zadní, tak vo co de ? Alenko, jsi krasavice, dobře se učíš, OK. Udělané nehtíky, značkový ohoz, piercing, tetování, hlavu máš trojbarevnou. Minisukně, dekolt, všechno moc vyzývavé. To ti platí táta a máma ? Ani náhodou ! Pohybuju se ve vyšší společnosti, mám sponzory. Navštěvuju lepší salony, značkový butiky. Dělat trenažér puberťákům mám za sebou. Jsem soustředěná na milionáře. Nezáleží na věku, chci být rozmazlovaná. Jsem vyšší klasa, přístup má jen ten kdo si mě může dovolit.

Chlapi koukejte, venku Bavorák, nějakej seladon mačká klaxon. Ježíš Marja chlapi dyť to je ředitel naší fabriky, na někoho čeká ! Á to přijel pro mě, říkala jsem vám že nebudu mít moc času. V pondělí spolu letíme na Maledivy. Mějte se hezky a s tím pitím opatrně, ať to s váma nešlehne ! Děkuju za pohoštění, ahoj tati, loučím se pánové, bylo mi potěšením. Postarejte se o tatínka, poslední dobou je nějakej špatnej.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz

Doporučované

Načítám