Hlavní obsah

MODELINGOVÉ BOJLERY

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Modelingové BOJLERY

Článek

Zdravím sousedko !

Také z nákupu ? Všechno je den ode dne dražší, já kupuju jen v akcích. Musíte dávat velký pozor, vyberete podle cenovky, kontroluju potom pokladní lístek, když tam je cena u něčeho vyšší, okamžitě chci vrátit peníze. Na mě si jen tak nepřijdou. Dneska člověk neví co jí. Potraviny jsou modelingově upravené. Rostliny i zvířata. Vezměte třeba psy. Jsou z vlka, jezevčík, chrt, bernardýn, všecky z Vlka předělaný. Píše se že i lidi můžou s D N A předělat na určitý účely, tak jako psy. Na lovení lišek, na závody, na vyhledávání drog. Ptala jsem se naší doktorky co to je DNA. Je to prý pakostice, buďte ráda paní že ji nemáte. Nevím jak budou vypadat lidi v budoucnosti. Asi jim zakrní nohy, každej dnes sedí u počítače, jezdí autem. Zato hlava bude obrovská, aby se do mozku vešlo všechno co se na nás valí. V Indii se rodí děti se čtyřma rukama, nebo nohama. Když se to stane, jsou posvátní. Známí mí říkají přestaň číst noviny, nekoukej na televizi, moc se tím zabýváš, jednou se z toho zblázníš !

Maso je drahý, kupuju hlavně kuřata. Čtu jak loď vypluje s nákladem vajec, během plavby za 3 - 4 měsíce na lodi vyrostou kuřata který kupujeme. Jsou to DNA modelingově upravené BOJLERY. Nikdy jsem je neviděla. Myslím si že se podobají stonožkám. Mají plno stehen a křídel, proto je jich tolik v balení XXL.

Šetřila jsem, abych si modelingového Bojlera mohla dovolit. Mám velký mrazák, sama bych rozporcovala. Řeznice, když jsem požadovala modelingového Bojlera mě ignorovala, vynadala mi že nemá čas na blbosti a začala obsluhovat pána co stál za mnou.

Dneska na člověka nemá nikdo čas, pochopení, aspoň vy jste mě vyslechla. Hlavně hodně zdraví vám a vaší rodině, zastavte se někdy na kus řeči, budu ráda.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz

Doporučované

Načítám