Hlavní obsah

Monika a Tereza, můžeš nás mít obě

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Monika a Tereza

Článek

Jsou moje zaměstnankyně. Práci vždy odváděly na 100%. Nahrazoval jsem jim jejich chybějící rodinu. Moničiny rodiče vysídlili do Německa, Terezčin táta je v kriminále, matka neznámo kde. Tykali jsme si, říkali mi šéfe, já je oslovoval křestními jmény. Svěřovaly se mi se všemi problémy svých životů. Našeho vztahu nikdy nezneužily, náš vztah byl jako vztah otce a dcer, s tím že jsem poradil, nemusel jsem je usměrňovat, cokoli jim mimo pracovní dobu nařizovat.

Až dnes mi obě řekly že mě dlouho milují, škoda že žiji jen pro svou rodinu.

Hele šéfe, stejně je každej přesvědčenej že spolu spíme, tak proč to spolu nezkusit. Můžeš se mou i s Terkou, my na sebe nežárlíme.

První se přišla pochlubit se svým dvouměsíčním Davídkem Tereza, druhý den se stejně starým Lukáškem Monika.

Šéfe, my jsme po porodu ještě nikoho neměly. Jsme jako panny, chtěla bych vědět jestli mi to bude chutnat jako dřív. Pojď to se mnou zkusit. Každej říká že naše mimina jsou tvoje dílo i když to není pravda. Se divím že tvoje od tebe neutekla, když jsou takový drby.

Řekni mi prosím tě Moniko, znáš otce svého Lukáška, kde a jak jsi otěhotněla ?

Šéfe víš jak jsem byla divoká a nenasytná. Dole pořád mokrá, 3× denně jsem si musela měnit kalhotky. Během šichty často utíkala do šaten udělat si to sama. Nemohla se dočkat pátku odpoledne, vyrážela jsem s Terkou. V létě na Velas, v zimě na Božák. Moc nás to nestálo, kytary, kluci, pivo teklo proudem. Stálej kluk nebyl, někdy jeden, pak druhej, třetí, užívali jsme si. Byl prodlouženej víkend, vožralý jsme byly pomalu do bezvědomí. Byl grupáč, nevím co se dělo, s kolika jsem to měla, na prášky jsme v tom fofru zapomněly. Otěhotněly jsme ve stejný čas a sešly se s Terkou na porodnici.

Terce teď chtějí Davídka vzít, sousedé bonzovali sociálce. Že není věčně doma a její dvouměsíční dítě v bytě pláče. Je to těžký bejt s dítětem zavřená 24hodin doma, bez kamarádů, ty máme v hospodě. Sociálku jsme převezli. S dětma chodíme do zahradní restaurace, doma nás přes den nikdo nenajde. Kojím Sunarem, moje mlíko by dítě opilo.

Mám pro tebe šéfe exkluzivní nabídku. Rodiče mi nechali barák. Vzala jsem k sobě Terku, můžeš bydlet s námi. Máme tě rády obě, nežárlíme na sebe, budeš mít u nás klid a pohodu. Slibujeme poslušnost, jedině ty jsi schopný nás srovnat do lajny. Obě si myslíme že ta tvoje tě co nejdřív vyhodí.

Kdo by ti věřil, když pracuješ s ženským kolektivem ?

Pozn.: (Velas = Velký Rybník, chatová osada a rekreační středisko u Hroznětína, Božák = Boží Dar, horské středisko u Klínovce v Krušných horách, hraniční přechod do Německa.)

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz

Doporučované

Načítám