Hlavní obsah
Láska, sex a vztahy

Najdi si dědka!

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Čím je muž starší, tím líp, postupně poskytne všechno.

Článek

Věkový rozdíl mezi partnery by neměl být do očí bijící, ale když není zbytí, může vztah fungovat. Na rozumovém základě, potřebách, pochopení, souznění. Nedivím se, když po příšerných zkušenostech s věkově blízkými partnery sáhne žena kolem třicítky po zajištěném klidném dědkovi. Takový vztah kupodivu je většinou stabilní.

Měl jsem chatu vedle chalupy staršího pána. Chalupu stále zveleboval originálními vlastnoručně vyrobenými palubkami, nábytkem, lustry…

Najednou k němu přibyla kráska s 10ti letým klučinou. Soused byl v důchodu. Pro kluka jezdil ke škole, pro krásku do práce. Mezitím nakoupil, uklidil, uvařil. Ona mu dávala nový smysl života, novou energii, svoji krásu, mládí. On na oplátku zabezpečení, spolehlivost, klidné zázemí, jistotu.

Cestou od zubaře, který mi zajišťoval kompletní zubní náhradu, jsem šel společně s maminou a jejím malým nezbedou, který mě držel za ruku. Pojď se podívat, jak bydlíme, můžeš bydlet s námi.

Přijal jsem pozvání od vdovy. Její manžel se na kajaku obrátil hlavou ke dnu řeky, nepovedl se mu obrat zpět. Při pitvě se zjistila smrt na infarkt. Byl jsem mu možná podobný. Dvě děti se na mě s jásotem vrhly: „Tatínku, ty ses k nám vrátil!“

Nevím, čím to je, snad děti chtějí úplnou rodinu, několikrát mě držely za ruce, možná je naváděly maminky, nevím.

Simona bydlela v paneláku, podnikovém bytě. Kdysi s tím svým jezdila na čundry, jejich majetkem byly spacáky, karimatky, kotlík, ešusy a kytara. Čas utíkal, čundry a mejdany přestávaly bavit. Malý Míša chodil do II. třídy. V bytě viselo oblečení na hřebíkách zatlučených ve zdech, televizor pořízený na splátky stál na zelené bedně od zeleniny. Spalo se stále ve spacácích na karimatkách. Všechny peníze se projásaly, až Simoně došlo, že takhle dál žít nechce.

Našel se novopečený důchodce, navíc pracoval. V jeho vlastnictví dům a chalupa na Moravě po rodičích.

Cosi jsme po práci slavili a: „Oškubu ho jako holoubě, všechno přepisuje na mě! Jako chlap je ještě schopnej, co bude za x let, neřeším.“

Do baru Embassy jsem chodil na tatarák. U vedlejšího stolu v perfektním obleku, bílá košile, kravata, dědeček snad 90tiletý, sušinka, v péči krásné kněžky lásky. Hladila, líbala, jazyk dědovi do krku. Zvednutou rukou upozornil, když pocítil svou mužnou sílu. Vyndal šrajtofli a následovalo finanční vyrovnání. Druhé kolo pokračovalo určitě v hotelovém pokoji, možná poslední sex tohoto starého pána.

Jó, dějí se věci v Karlových Varech, zážitky lepší než MFF.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz

Doporučované

Načítám