Hlavní obsah

Nový zakázky nepřijímám!

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Nový zakázky nepřijímám

Článek

Jel jsem z Karlových Varů do Prahy, hled za benzínkou mě stopla fešná asi třicítka. Ve stoupáku ke golfu říkám : Taky do Prahy ? Neříkala kam chce jet, pořád mluvila o manželovi, že je nemocný, ležák a ona že chlapa potřebuje. Tohle já znám, doma má určitě všechno rozbitý. Paní, tady máte mou vizitku, jsem zadanej na půl roku dopředu, nestíhám, nový zakázky nepřijímám, zkuste mi zavolat v listopadu. A ona : Prosím vás zastavte, budu stopovat někoho jinýho.

Včera jdu ze supermarketu, stejnou cestou moje známá. Pod taškama se prohýbala, něco jsem ji pomohl nést. Mohl bys mi Toníčku vzít k sobě mobil, nemám žádnou kapsu. Došli jsme k jejímu domu. Jsi moc hodný, zvu tě na kafe, manžel dělá v Německu, domů nejezdí, rozvádíme se, s tebou bych si ráda popovídala, bylo by nám hezky.

A já : Nezlob se, mám rozdělanou práci, už včera to mělo bejt hotový. Vzala svoje tašky, šla do výtahu. Ušel jsem pár metrů, v kapse mi zvonil její mobil. Toníčku, volám od sousedky, přines mi prosím tě můj mobil. Už jsem nám postavila vodu na kafe, udělám ti večeři, odpočineš si, můžeš být u mně do rána.

Nezlob se, zkazil bych svou profesionální pověst. Mobil máš v přízemí u správcové, koukala z okna. Nedodržel bych domluvený čas, posunout bych musel další termíny, obvolávat zákazníky. Jestli potřebuješ něco v bytě opravit, rekonstruovat, zavolej mi. Vyhovět ti budu moct až na podzim. Lidi jsou hrozný, každý něco potřebuje, dělám od nevidím do nevidím, kdybych se rozkrájel, víc toho nestihnu.

Nakupoval jsem materiál v Praze, jel domů do Karlových Varů. Beru po cestě stopaře, zastavil jsem hezky oblečené ženě. Jeli jsme lesem, potřebovala zastavit aby si odskočila. Čekal jsem v autě, po chvíli se vrátila. Prosím vás mohl byste mě podržet, jsou tam kopřivy. Nezvyklé přání dospělé ženské. Na čůrání se drží malé holčičky, ale budiž.

Rád pomáhám, vystoupil jsem z auta, šel za ní, žádné kopřivy tam nebyly.

Nevěděl jsem o co jde a ona povídá : Vy asi nerozumíte ženám, mohlo to být hezké. Nedá se co dělat, můžeme pokračovat v cestě ?

Kdoví co všechno na baráku nebo bytu potřebuje, do listopadu nový zakázky nepřijímám.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz

Doporučované

Načítám