Hlavní obsah
Umění a zábava

Paní Jindra

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Člověku přesvědčenému že je nevyléčitelně nemocný se hroutí svět. Naštěstí to bylo jinak.

Článek

Paní Jindra pracuje v naší firmě od jejího vzniku. Je velmi pracovitá, spolehlivá účetní. Má samostatnou kancelář. Není v ní osamocená. Každou chvíli někdo přinese nebo odnese doklady, často se zastaví na kus řeči.

Osazenstvo převážně mužské, obdiv směřuje k bujným vnadám paní Jindry. Její prsa nejméně šestky si hoví na stole. Klávesnice PC se nachází za jejími prsy, pracovat proto musí s napřaženými pažemi.

Potřebuje-li vstát, přinést z poličky šanon, ze zásuvky nějaký dokument, přizvedne svá ňadra aby je nešoupala po stole. Než usedne, spustí a rozloží své vnady na pracovní stůl.

Vždyť vy jste chlapi jako bulvár. Tak jako u Ewy Farny hlavně řeší její pozadí, vy probíráte moje prsa. Mám dojem že něco chcete jen abych musela vstát a viděli jste, jak to budu dělat.

Jindřiško, prosím tě, když si před sebe položíš svačinu, jíš dálkově s cestou jídla nad prsy, nebo je rozhodíš do stran a mezi ně talíř ? Dnes ti to mimořádně sluší. Kdybych neměl manželku, sváděl bych tě. Stoupá mi hladina testosteronu, raději mizím, než se dostanu do říje.

Vy máte starosti ! Nevíte, co to je, tahat takovou váhu od rána do večera. To je pořád tady máš Jindřiško bonboniérku, pro bujné vnady. Přinesl jsem ti červené víno, četl jsem že podporuje krásná prsa. Vodíte ke mně klienty jako ke zvířeti do zoologické zahrady.

Jindřiško, jsi světově proslulá, neříkej, že ti lichotky, obdiv a malé pozornosti nedělají dobře. Máme tě všichni rádi. Na pátek odpoledne jsme objednali salonek, tři muzikanty, oslavíme tvoje narozeniny. Hlavní menu kančí guláš, přijď i s dcerami, utancujeme vás do bezvědomí.

Na oslavě se paní Jindra nebavila. Automaticky přijímala gratulace, utírala slzy, celá se chvěla. Temperamentní žena, která nezkazila žádnou zábavu, byla evidentně na dně. Oblíbenou píseň „Já jsem malý kominíček“ předtím vždy zazpívala. Teď jenom seděla, slzy ji tekly.

Milí chlapci, příští týden jdu na operaci, mám rakovinu, dnes se s vámi loučím, budete mít jinou účetní.

Uplynuly dva týdny, naše účetní paní Jindřiška vstala hrobníkovi z lopaty. Naštěstí nezhoubný nádor byl odstraněný šetrnou laparoskopickou metodou. Naše paní účetní se nám podruhé narodila. Konala se druhá oslava s veselou Jindrou, zazpívala i lidovou „Já jsem malý kominíček“.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz

Doporučované

Načítám