Hlavní obsah
Umění a zábava

Švihák lázeňský

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Operoval jsem na kolonádě, připravený na očekávané.

Článek

Existuje píseň Švihák lázeňský, za svobodna jsem jím možná byl. Černý oblek protkaný zlatými nitkami, bílá košile, kravata, na nohou lakýrky. Vlasy pečlivě učesané na pěšinku, nagelované brilantinou, navoněný francovkou. V jedné kapse kapesníček, v druhé cibule na řetězu, na rameni fotoaparát s dlouhým objektivem, filtrem a sluneční clonou. Vše proto abych působil impozantním dojmem na karlovarské kolonádě. Tíhnul jsem vždy podvědomě k luxusu, uvědomuji si nyní při přehrabování se svým životem.

Pak jsem spatřil konkurenta. Dlouhý černý plášť, široký černý klobouk. Na jednom řemenu mu visela velká autobaterie, na dalším rádio, po bocích se mu houpaly velké třípásmové reprobedny, všechno v provozu, propojené množstvím různobarevných do spirál stočených kabelů.

Nemohu si odpustit : Dnes roztrhaná kolena, tetování, piercing, náušnice, nemá to úroveň. Představte si tak vymóděného úspěšného podnikatele, manažéra, člověka na vyšším postu.

Oslovily mě dvě slečny. V puse dudlíky, na nohou bačkory se zapínáním na „žebříčky“, oblečené do nadměrných svetrů, sahajících jim po kolena. V té době móda, dívky si chtěly prodloužit dětství, nechtěly být sexuálními trenažéry, snažily se vypadat nejnemožněji, nepřitažlivě. Byly Pražandy. Hele, nevíš prosím tě jak se dostaneme na Kamzíka, máme tady na pohlednici. Ujal jsem se role průvodce.

Jednoho dne ke mně na kolonádě, patřičně vystrojeného a dekorovaného přistoupila nádherná žena. V minisukni, štíhlá postava 1A. Mohl bys mi poradit, kde dobře povečeřet ? Zapadalo to do mého plánu návštěvy vinárny Labužník.

Jako předkrm šunková rolka, hlavní jídlo anglická játra na roštu. Správně musí být telecí, proto jsem do Labužníka chodil. Po dvou lahvích Bikaveru nám bylo OK.

Prosím tě, já nechci do tělocvičny na lehátka kde máme přespat. Jsem z Moravy, na zájezdu autobusem, raději nebudu spát a chodit s tebou do rána.

Došlo na milování. Domluvili jsme se na schůzkách v Praze, bude to pro každého napůl cesty. Hotely tenkrát žádný problém, 1noc 40, 60.- Kč. Courali jsme po Praze, navštívili pražský hrad, ZOO. Pražské párky, pomerančová limonáda Pomo, večeře v jedničce Pelikánu, flambování, nahřívané talíře, v noci se milovali.

Najednou znenadání konec. Dnes jsme se milovali naposled. Otěhotněla jsem, byl to můj cíl. Lhala jsem odkud jsem, jak se jmenuji. Jsem vdaná. Můj muž je bohatý, je to ale hajzl, nechtěla jsem s ním mít dítě. Zmizela, já v posteli nahý, paralyzovaný, neschopný ji zadržet.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz

Doporučované

Načítám