Hlavní obsah

Tobě už není pomoci

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Tobě už není pomoci

Článek

Kamarádi, jdu na jedno. S vámi je mi vždycky dobře, popijeme, pokecáme, pivo je tady jako křen. Dnes jsem naprosto bez závazků. Manželka odešla ke kamarádce, vrátí se možná až zítra. Tak nato si připijeme ! Hospodskej, honem 6 piv a 6× rum.

Tak povídej, to jste se pohádali, co se stalo ? Já tomu sám nerozumím. Ta moje místo aby vyčistila králíkárny, vyplela záhonky, zapálila svíčky, na stole kytka a byla skoro nahá. Povídám, co děláš prosím tě, je tady sotva 20°, vždyť nastydneš. Svíčky šetři až nepůjde elektřina, sfouknul je jsem a uklidil. Místo aby se oblékla, začala se všelijak nakrucovat. Slušně jsem se zeptal : Prosím tě máme tady lahváče ? A ona : Ty blbečku, mám dneska svátek. Jako by to byl jinej den, v kalendáři má každej den někdo svátek, některej den jsou tam napsaný i dvě - tři jména. Dyť je to jedno, každej den je stejnej, když nejdem do práce, můžeme udělat něco na baráku nebo zahradě. Nebyli jsme dlouho na hřbitově, hrob je už určitě zarostlej.

Tak víš co ty blbečku, jdu ke kamarádce a budu tam nejspíš do rána. Přemýšlím jestli se nemám s tebou rozvést. Ztrácím s tebou zbytek mládí, nikam nechodíme, na dovolené jsme nikdy nebyli. Děti nemáme, nejseš na to schopnej, divím se že jsem s tebou tak dlouho vydržela. Ty mě už taky rozčiluješ. Pořád že nemáš co na sebe, přitom máš skříň přeplněnou. Na vesnici potřebuješ hlavně tepláky a gumáky. Máš taky plnou skříň hadrů po zemřelé tetě.

Práskla dveřma a zmizela !

Řekni nám Franto, jak jste se seznámili, měli jste spolu někdy intimní život ? Tvoje žena je v 35ti hezká, má tě určitě ráda, když jste spolu 10let. Jseš asi beznadějnej případ, dočkáš se možná kukaččího mláděte, jestli víš co to je, na naše rady je pozdě, na manželskej život nejseš stavěnej. Vožer se dneska, zítra tady pro tebe budeme. Nech tu svoji ať si dělá co chce, ušetříš si zdraví. Hospodskej, další rundu !

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz

Doporučované

Načítám