Hlavní obsah

Zpovědnice, Harí Krišna, Osada krasavců

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

K výslechu přicházeli dobrovolně, očekávaný trest byl vzápětí vykonán.

Článek

Naše parta pravidelně 1× týdně :

Tak povídej, co jsi dělal o víkendu ? Natíral jsem žlaby na chatě, sekal trávu. A sex byl? Nebyl. 10 piv za neschopnost. Další - a co ty o víkendu? Přijela tchyně, šel jsem raději do hospody, přehnal jsem to, praštil sebou do postele. Sex byl, nebo nebyl? Nebyl. Zaplatíš 10 piv za neschopnost. Tondo co ty, povídej ! Kluci, nakoupil jsem drátěný kartáče, odrezovač, barvy, natíral plot u baráku. Špinavej, přiotrávenej chemikáliema jsem sebou večer praštil do postele. Sex nebyl, přijímám obvyklý trest, platím 10 piv.        

No a co ty Franto o víkendu ?

Kluci já se teď léčím, nemůžu a nechci se na ženskou ani podívat. Co se ti stalo, povídej ?Zabývám se zdravým životním stylem, meditací, indickou filozofií. Každý měsíc se 3 dny postím, detoxikuji organismus, běhám po lese. Cítím jak se tělo čistí, každou chvíli čůrám. No nám to je jasný, značkuješ si rajon. Povídej dál. Když je chlap nadrženej, jeho mozek vysílá signály a tělo feromony, na které ženy reagují. Po třídenním půstu jsem plný síly a můj centrální orgán nabývá velikosti. Před týdnem jsme měli Výroční sraz v osadě Krasavců. Rozhodl jsem se vyzkoušet po třídenním půstu ulovit na srazu ženu a prožít dobrodružství. Dostavil se na sraz, většina osadníků byla na svých místech. Vešel jsem, můj centrální orgán v plné pohotovosti a všechny ženy cítily mou sílu. Jedna z nich vysílala mohutně silné signály, vedle ní prázdné místo, bylo rozhodnuto. Od začátku bylo jasné, jak náš večer dopadne. Ona se sama hladila, třela stehna o sebe, tajně mě pod stolem provokovala, brzy mě požádala abych ji doprovodil domů. Lepší sex jsem v životě nezažil. Jenomže další dny vyrážka, nesnesitelné svědění, bylo to kožní onemocnění, svrab. Doma desinfekce všeho, vyvařování ložního prádla, mazání těla předepsanou mastí. Myslím si že nákaza byla v nabídnutém župánku, střídali se u ní chlapi které lovila, zřejmě jsem narazil na nymfomanku.

Musíme se poradit, co s tebou. Zaplatíš 10 piv ne za neschopnost, ale za blbost. Nežral jsi tři dny, abys chytil kurvu a svrab.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz

Doporučované

Načítám