Hlavní obsah
Cestování

Bílé Karpaty jsou mystickým krajem. V noci mám ale strach chodit ven

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Lina Klimarová

Bílé Karpaty na jaře jsou dechberoucí. Ale pouze přes den.

Bílé Karpaty mají v sobě něco mystického, co nedokážu popsat slovy. Přes den mě nabíjí pozitivní energií. Ale v noci mám strach otevřít dveře a jít ven. Tento pocit jsem zažila už při první návštěvě.

Článek

Bílé Karpaty vnímám jinak ve dne a jinak v noci

Bílé Karpaty jsou mým nejoblíbenějším krajem Česka. Mají své kouzlo na jaře, v létě, na podzim i v zimě. Ale pouze ve dne. Alespoň pro mě. Jakmile se setmí, začínám tento kraj vnímat jinak a za žádných okolností nevyjdu ven z pronajaté chalupy na Vyškovci, na kterou pravidelně jezdím.

Ráda se procházím v okolí Vyškovce nebo Žítkové. Přes den na mě během procházek přírodou Bílé Karpaty působí blahodárně a očistně. Sbírám díky nim sílu do dalších týdnů a měsíců a třídím si v hlavě své myšlenky. S příchodem večera však začínám pravidelně pociťovat, že se energie tohoto kraje mění. Raději zůstávám v chalupě, zavřu okna, zamknu všechny dveře, zapálím oheň v krbu a za žádných okolností nevylézám ven. Ani kdyby mi někdo klepal na dveře.

Foto: Lina Klimarová

Krásný výhled na Žítkovou.

Přes den mě kraj žítkovských bohyň nabíjí pozitivně, v noci mám strach

Možná, že jsem až příliš přecitlivělá, ale rozhodla jsem se, že vám své pocity z tohoto kraje popíšu. Jak už jsem uvedla, přes den na mě Bílé Karpaty působí nadmíru pozitivně. V noci uprostřed tohoto kraje zažívám velmi negativní pocity, jako bych zde nebyla vítána. Jsem ráda, že zůstávám v bezpečí uvnitř chalupy, a mám velký strach chodit v noci ven.

Foto: Lina Klimarová

Když se v Bílých Karpatech stmívá, kraj získává jinou atmosféru.

S rodinou a přáteli jsme se shodli na tom, že tyto pocity nemám pouze já

Chtěla bych podotknout, že podobné pocity z Bílých Karpat nemám pouze já. Měnící se energie, která je jiná přes den a jiná v noci, si všímá i můj partner, který se mnou do tohoto kraje žítkovských bohyň pravidelně jezdí. Podobné zážitky z Bílých Karpat mi popisovala také má kamarádka, která na tento kraj nedá rovněž dopustit.

A co vy? Zažili jste během návštěvy Bílých Karpat něco podobného? Popište mi své pocity v komentářích nebo v anketě.

Zdroj: Autorský text

Anketa

Jak se cítíte při návštěvě Bílých Karpat?
Tento kraj mě pozitivně nabíjí všech 24 hodin denně.
14,7 %
Přes den se cítím dobře, ale v noci mám zvláštní pocity.
5 %
Jsem v pohodě, necítím vůbec nic. Jen si užívám krásu zdejšího kraje a přírody.
41,6 %
V Bílých Karpatech jsem ještě nebyl/a.
38,7 %
HLASOVÁNÍ SKONČILO: Celkem hlasovalo 2027 čtenářů.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz