Hlavní obsah

Jak (ne)vydělat

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Seznam.cz

Dovolím si jednu imaginární hru. Evidentní samomluva… Až si přestanu hrát, začnu pracovat.

Článek

„Můžeš mi říct, proč jiní lidé mají spoustu sledujících, na médium.seznam, a ty máš jen jednoho?“

„No,… já mám jednoho, ale jistě velkého, nevím, kdo to je, ale určitě je Top!“

„Přestaň blbnout a podej zodpovědné objektivní vysvětlení!“

„Jsem asi nestravitelná, nudná, rozvláčná, rozvolňuji vazby, primitivní, citově chudá, duševně chudá, dětinská, histriónská!“

„Má se mi udělat špatně?“

„Ne, špatně ne! Dobře, tak konstruktivní postoj: C.G.Jung, ve své Analytické psychologii (-její teorie a praxe), tvrdil, že geniální duch není nikdy zcela jasný. Evžen Huml, hlavní postava televizního seriálu Chalupáři, ten zase řekl: „Všechny geniální myšlenky jsou v podstatě jednoduchý!“ Tak bych zodpovědně tipovala, že jsem asi nejasná a k tomu i dost jednoduchá. Jak je to ve filmu Americký prezident? Prezident, kterého hraje Michael Douglas, prohlásí, velmi emotivně (poté, co vysvětlil svému protivníkovi, komu z nich dvou jde o dobrou věc) „… a JÁ JSEM PREZIDENT!“ … Všem spadne čelist a prezident vyhraje další volby. Co z toho plyne? Plyne z toho, že si jdu k zrcadlu nacvičit echolálie Michaela Douglase: Pánové Jung a Huml jsou na mé straně a JÁ JSEM GÉNIUS!“

Prosím, jedná se o nadsázku, není tu žádná snaha urazit čtenáře nebo autory článků, které si často a ráda čtu! Nevím, jestli jsem narcistka nebo kolik jí ve mně je - právě jsem investovala pár korun do cizího zdraví a doufám, že nezištně! Je ale pravda, že ze mně teď mohlo vypadnout něco objektivně nezajímavého a dost podivného. Takže - nevím, vážení přátelé! Génius si asi není jasný a zvlášť asi, když je jednoduchý!

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz