Hlavní obsah

Nemáme to spočítaný

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Linda Dlouhá

Mám nějakou zvláštní náladu. To se projeví tak, že přijde „Kam zmizel ten starý song“. Našla jsem video z roku 1972, to má světové parametry, posuďte sami!

Článek

Mám zablokovaný účet, protože nejsem Besla. Bejvančická Slávka, odvozeno od Miroslavy, co je na tom tak závadného? Nekritizuji, mě se, nedopatřením, vloudila chybička! To je dobře, že je tam blok, protože, jak jsem si pustila ten svůj zachraňovák, napadlo mě něco tuze pikantního!

Pokaždé, když si pomyslím, že Helena to má spočítaný, vyrostou jí… , tak jí vyrostou!

4.5.2024: Ještě bych měla dodatek, pro vysvětlení: Někdy mám poznámek, než doložím svoji identitu, že, ale už jsem to provedla! Reaguji, samozřejmě, na aktuální spor Pavel Novotný - Felix Slováček. Říká se, že nemáme soudit, ale jestli některá slova způsobil třeba alkohol, asi bych ho neměla ráda, stát se mi to - myslím, ten alkohol! Anička to nemá spočítaný, nějaká naděje je pokaždé, ale vůbec jsem nevěděla, jak to napsat. Tak jsem na to šla od lesa. Občas už mi psychicky nepomáhá obligátní trojice Despacito - Kaluž - Be the Light, nepomůže ani All for Love a Štěpán Kozub k tomu, není k ničemu ani rozházet po chodníku bílé kuličky a rozdupat je do rytmu, tak, jak by to muselo jít Taylor Swift. Aničce jde Taylor, ale to tady právě teď načínat nechci. Když už je hodně špatně, dojde na Helenu! Někdo ji má rád hodně, někdo míň, ale je toho dost, co se jí snad nedá upřít! Dalo by se to říct i popisem té nahrávky v roku 1972, na Youtube. Urostlá blondýnka, pohledná, rozsah v pořádku, hlas v pořádku, skvělá píseň. Tahle slečna je velmi přirozená, s milým úsměvem. Její hlas už na začátku její kariéry působil neskutečně dospěle, jako by tu ta mladá holka žila dvakrát tak dlouho - tak uměla procítit obsah textu písničky. K tomu, co na ní „vyroste“: Chápu, že bych mohla být svým pokusem o to, být vtipná, poněkud na hraně - ne každý bude mít podobný typ humoru! S omluvou se pokusím tedy vysvětlit, jak jsem došla k poslední větě svého včerejšího krátkého článku. Když bylo paní Heleně Vondráčkové kolem padesátky, zdálo se mi, že její hvězda mírně pohasíná. Kolem se občas ozvala nějaká ta nelichotivá poznámka, jaké se ozývají na adresu nás všech, když na nás útočí přibývající věk. Náhle se paní Helena objevila v televizi, přes dokonale modelovanou hruď jen dva proužky látky, a začala tančit a zpívat „Já na to mám a půjdu dál!“ Měla a šla! Tenkrát i pánovi, který si žen nad třicet odmítal všímat, spadly brýle! Nedávno měla naše popová stálice rozhovor- už nevím přesně, s kým. Pustila jsem si ho na internetu a koukám, že zpěvačka, ve slušivých hnědých šatech, zase boduje - tentokrát ne přímo dekoltem, spíš očních linek nějak působivě přibylo!

Milá Aničko, vím, píšu tady, z vašeho pohledu, asi o malichernostech! Třeba sláva - nejde ani tak o ni, jde hlavně o to, s kým a kde je nám dobře! Krása - musí být v nás, uvnitř. Zevnějšek to ovlivní, na zbytku se dá zapracovat. U vás jsou tyhle věci, jak jsem viděla, bez problémů, třeba s bráchou jste se zrovna nedávno „nebezpečně dotýkali hvězd“ a s turbanem vypadáte jako filmová hvězda! Jistě vám to někdo již víckrát řekl! Přeji vám lásku, kolem sebe ty, které máte ráda, práci, která vás baví! Hodně zdraví, ať máte na všechno dost sil! Ať se vám život líbí, ať nemáte jen ušlechtilou touhu bojovat - nejen, kvůli sobě, ale i za jiné, ať je, přes všechna trápení, pohoda, legrace a pocit štěstí! Hodně úspěchů na vašich cestách a pamatujte:

Řeči se mluví,

změna je život!

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz