Hlavní obsah
Umění a zábava

Opravdu chcete geniální dcerušku?

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Jiří Vítek / Seznam.cz

Úvod se mi ztratil, protože jsem sem chtěla napsat výšku svého IQ, ale nevím, radši ne… Trojciferné, hlavně v pátek!

Článek

Odněkud jsem vyčetla, že osoba, která nemá charisma, neudrží se dlouho na vysokém postu. To já jsem znala chlapíka, který měl obrovské charisma, stabilní vysoký post a přesto z něj dovedla vypadnout pitomost. Vzhledem mi trochu připomínal Javiera Bardema. Jednou mě dopálil! Tak jsem v duchu vyrobila plakát, na kterém je, nahoře, drobnými písmenky napsáno, NIC, uprostřed stojí, většími písmeny, V HLAVNÍ ROLI, a dole svítí obrovský nápis, JAVIER BARDEM!

To se stává, že člověk usne a zdá se mu sen… Sedím takhle v restauraci vyhlášeného hotelu a najednou se otevřou dveře a vejde Javier Bardem. Jakmile mě zahlédne, usměje se a namíří si to rovnou ke mně! Jen co usedne, zahrnu ho otázkami: „Pane Bardeme, nerada bych, aby tu vzniklo nedorozumění - mohl byste mi, prosím, říct, jaké máte číslo bot? Boty jsou v pořádku, už jenom drobnost! Budete chtít dětičky? Ano? Výborně! Budete chtít být u porodu? Ano? To je tak skvělé,…!“

Tu a tam ještě ani nespím a už se mi zdá sen! Sedím takhle v restauraci vyhlášeného hotelu a najednou se otevřou dveře a vejde Javier Bardem. Jakmile mě zahlédne, usměje se a namíří si to rovnou ke mně! „Pane Bardeme, vím, že bych se měla chovat jako dáma, ale když já jsem taková upřímná bytost! Mohu se vás hned v úvodu na něco zeptat? Kolikrát mi dnes uděláte děti?“

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz