Hlavní obsah

Jennifer a její špinavé džíny

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Linda Dlouhá

Herečka a zpěvačka Jennifer Lopez se asi chová ekologicky. Nedávno škudlila na materiálu - přišla nahoře bez a v rajcovně krátkém tričku! Teď zase šetří s vodou - zdá se, že má značně nečisté džíny!

Článek

Budu hádat! Jennifeřin manžel, rovněž slavný a charizmatický herec Ben Affleck, se v duchu dobře baví! Určitě je spokojen, zvlášť, jestli vždy včas předvídá další vývoj! Příště by mohlo dojít na šlechtickou paruku, léta uloženou po natáčení historického filmu, nebo na designové natáčky ve vlasech!

Také si říkám, jestli je nutné zapínat pračku pokaždé, když byly k večeři špagety? Celou zimu jsem šla s dobou! Pod kalhotami, na kolenou odřenými, jak jsem na nich začerstva přistála, jsem měla vytrácející se silonky. Musím spokojeně konstatovat, že jejich levá šlapka sice visí na vlásku, ale svoji službu plní stále!

Stejně je zvláštní, že moje Císařovy nové punčocháče váží pořád stejně! Nevadí, až na mne dírami příliš potáhne, uháčkuji si z těch svých houževnatých fragmentů Ementálu čepičku!

Už začínám růst do země. Nevím, jak čapka, ale já se pod ní chystám udržitelně odbourávat!

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz