Hlavní obsah
Láska, sex a vztahy

Nevesta pravidelne zatvára dvere na spálni. Mám sa uraziť?

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: dr.digitex/Freepik.com

Vzťah so svokrou je samostatná kapitola

Na mamičkovskom fóre nenájdete len siahodlhé debaty o tom, či (ne)dojčiť, alebo či sú lepšie látkové plienky alebo pampersky. Občas tam narazíte na také skôsty, že vám vyrazí dekel.

Článek

Tentokrát písala svokra, ktorá mala ťažké srdce na nevestu. Ja našťastie také problémy nepoznám, to by som sa musela najprv vydať, že? Ale keďže mi to najbližšie obdobie nehrozí, môžem si vydýchnuť, poškrobkať sa pod dvojitou bradou a vychutnávať si presladené latté. Na túto diskusiu som potrebovala 4 kocky cukru. Ani mi to nevadí. Pri mojej hmotnosti to raz-dva vypotím. Chlipla som si lattéčko a pustila sa do čítania.

Nechcem jej zle!

„Ahojte, keď prídem k synovi na návštevu, nevesta vždy zavrie dvere na spálni. Cítim sa veľmi nepríjemne, akoby predo mnou niečo schovávala a akoby som im chcela zle alebo čo. Konfrontovali by ste ju?“ Píše v anonymnom statuse. Nie, nekonfrontovala. Povedala som nahlas, aby to počul aj môj Dunčo, ktorý sa válal v spálni na mojej posteli. Keby som mala svokru, asi by ju vystrelo pri pohľade do mojej spálne. Nepopostielané, na posteli pes, omrvinky z keksu, rozčítané knihy a na okne zvädnutá orchidea. Nie, nepustila by som ju. A to nemám veľkú asertivitu, zato sa snažím zachovať si zdravý pud sebazáchovy.

Žienky sa snažili nešťastnej žienke tiež vysvetliť svoj pohľad. Inšpirovali ju k tomu, že môže po celom dome behať ako laň, počítať dlaždičky v kúpeľni, tešiť sa z vnúčat a skvelej kávičky, ale pre spálňu platí Zákaz vstupu. Ktovie, možno si neuvedomila, že v spálni jej syn už dávno nepije Granko z bodkovanej šálky. Že spálňa je synonymum súkromia, kde nemajú čo robiť zvedavé oči.

Niečo predo mnou schováva!

Teta si však išla svoje. Nevesta je vraj zaujatá, jej jediný syn sa ňou nechal zmanipulovať… Nie, nemyslím si. Príde čas, kedy deti jednoducho vyrastú. Pri čítaní mi zišiel na um nemiestny vtip: „Sex je jediná vec, o ktorej nemôže nikto povedať, že jeho mama to vedela lepšie.“ Dúfam, že som nikoho neurazila. Verím, že si žena vzala niečo pre seba. Možno hľadala na fóre len podporu svojho názoru, ale ak chcela skutočne vedieť odpoveď, tak jej tlieskam. Je to vždy menší prúser ako to, že vás kolegyňa obviní, že smrdíte v rozkroku.

Vaša Lujzička.

Idem pracovať, hoci tieto pondelky nie sú moja šálka kávy. Mimochodom, dávno som nezašla na zoznamku, dnes večer to budem musieť napraviť. Som zvedavá!

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz