Hlavní obsah
Názory a úvahy

Já, odborník na životy druhých

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: M. Rajdlová

Taky jste si toho všimli? Lidé kolem nás dělají mnoho absurdit a my je nechápeme. Ba dokonce to víme líp! Proč proboha řídí jak h…? To zase jede jen jedna pokladna? Pojďme si s nadsázkou rozebrat, jak moje já ví všechno nejlíp.

Článek

Přicházím do školy a říkám si, co to stojí u tabule za mimozemšťana? Absolutně nechápu, o čem mluví. Někteří možná tuší. Vlezdoprdelky. A mimozemšťan u tabule zase nechápe, co nechápu já. S ostatními se utvrdím o své pravdě, že učivo je těžké a výklad divný. Nenapadne mě ani se snažit o pochopení. To nepotřebuju, stejně vím všechno nejlíp. Budu se živit jako influencer a rozhodně nebudu chodit do práce.

Sleduju oblečení ostatních. Je to jasný. Ten je boháč, ten chuďas, ten dědí. Ten má styl a ten ne, ten se špatně vyspal, to poznám.

Jak dozrává můj charakter, agresivní pyžmo přebíjím voňavkou a já, nabušená životními zkušenostmi, nemám problém soudit kolegyni v práci. Proč se večer cpe, když má ráno výčitky? Nechápu. Hodně je mi po tom. Kolegyně si celý den v práci stěžuje, že nabírá na váze. Svádí to na mnoho absurdních příčin, které utvrzují ji samotnou, že za to nemůže. Nechápu proč se nepřizná, že holduje jídlu a nemůže se udržet, to vím…

A druhá kolegyně? No jo, ta už je dávno vyhořelá. Chlap za ní doma dělá všechno, bydlím tam s nimi, tak to vím. Děti odrostlé, na dovolený jezdí. Ale že se nehecne ani v práci a já musím dělat za ní, to je tedy něco.

Po práci jedu nakoupit. V obchodě jede jen jedna kasa a tolik lidí?! Nechápu. To snad není pravda. Kdybych to tady vedla já. Bylo by to úplně jinak. Vedoucí prodejny asi chlastá, když tohle nevidí.

Odjíždím domů a v ulici se míjíme s matkou, která na svoje děti huláká a je nervní. No já teda nechápu, co na výchově dvou dětí nezvládá, když já to zvládla s prstem v nose. Moc ráda bych jí poradila a řekla, co všechno dělá špatně, ale určitě má svojí pravdu. Okolnosti mě nezajímají a rozličná lidská odolnost vůči stresu taky ne. Vím to stejně nejlíp. Co na tom, že já žiju v baráku a měla jsem k dispozici obě babičky, manžela, milence, sestru, kamarádku, švagrovou, a příležitostně chůvu a ona je v 2kk, 4. patro bez výtahu, sama.

Večer s manželem nechápeme, proč ty od naproti spolu pořád jsou, když ona na něj nadává, kde může. No jo, to je kvůli penězům, to je jasný. Dovtípím se správně. Kde si myslíš, že by vzala na troje různé kozačky, dva kabáty, bundu, vestu, bomber, pončo, …ta teda musí mít plnou skříň hadrů. Se chce ukázat, že na to má.

Hele a ta Krainová viď, jak se fotí nahá, tý určitě chybí pozornost a ke všemu má jistě dluhy. To tak je, jinak to nechápu. Já mít její vizáž, vydělávám mnohem seriózněji, ale takové tělo nemám. Každý hold nemá dobrou genetiku a finanční možnosti na vylepšení jako ona.

A taky vím, proč učitelé věčně stávkují, když se mají jak prasata v žitě! A teď to okoukali i doktoři. Ale to si nechám pro sebe, ještě by mi za to nadávali… Jen čekám, kdy začnou stávkovat politici.

No a támhle ti dva, ty se rozešli, ty to nevíš? On si našel jinou, mladší. To mně by teda neutekl. Plnej pupek, prázdnej pytel. Rozumíš? Takže mu ani nevařila a ještě byla frigidní. Chudák chlap.

No a po nocích, když nemůžu spát, tak pod falešnou identitou sleduju sociální sítě a v komentářích se vyjadřuju ke všemu, co vidím. Protože jsem odborník na životy druhých a vím nejlíp, jak se věci mají.

Neznáte mě?

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz