Hlavní obsah

Hledá se pták

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Magdalena Steinbauerová

Že nám chybí koule, je mi známo, o absenci ptáka jsem dosud neměla tušení.

Článek

V době, kdy se řeší energetická krize, inflace, důchody, masové vraždy, apod., přijde kdosi s nápadem vybrat národního ptáka.

České republice toho chybí opravdu hodně, ale, že by zrovna hledání jakéhosi opeřence mělo být prioritou, mě poněkud překvapuje.

Erudovaní ornitologové nám umožní výběr z cca deseti ptáků a my si z nich pak jednoho zvolíme. No, není to paráda?

Ihned se mi vybavila straka. Symbolicky by znázorňovala naši rozkradenou republiku.

Mohl by vyhrát i pštros. Říká se o něm, že strká hlavu do písku. Na rozdíl od našich politiků, to, ale není pravda.

Šanci by měla i slepice. Ale ta zas až tak hloupá není.

Možná by mentalitu českého národa nejlépe vystihl papoušek.

Raději ponechám rozhodnutí na referendu a nechám se překvapit.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz