Hlavní obsah
Láska, sex a vztahy

Mladá žena v úzkých aneb „Kampak jedete krásná paní…“

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: Marek Zelinka/Leonardo.ai

Nikdy jsem ženám nezáviděl jejich zážitky z autobusů, ulic a obchodů. Mně se stačí zamračit a dají mi pokoj i jehovisti, pěkná žena se může postavit třeba na hlavu a stejně je jí to marné.

Článek

Vracel jsem se z centra města do Bohunic a v tramvaji si všiml mladé ženy kolem dvaceti let, seděla a před nohama měla plnou tašku. Musím uznat, že měla něco do sebe. Byla prostě krásná takovým tím ženským způsobem, ne jako modelka. Nechtěl jsem zírat, tak jsem si hleděl svého.

Na další zastávce přistoupil muž, mohlo mu být kolem šedesáti, velké břicho, velké ruce, šedivé vlasy a velký zarudlý nos. Tramvaj byla skoro prázdná, hádejte kam si sedl? Ano.

„Kampak jedete krásná paní…“ začal konverzovat, jakmile si k ní sedl. Ženu to znatelně rozhodilo. Byla nervózní už z toho, že si přisedl k ní, když bylo všude kolem místo.

„Domů,“ odpověděla a snažila se na muže nedívat, pohled upínala k oknu.

„A odkud? “ pokračoval.

„Z práce, nakoupila jsem a jedu domů za přítelem…“ tímto asi doufala, že muže odradí.

„To já bych vás nenechal jezdit hromadkou…“ po těchto mužových slovech se na mě žena podívala, stál jsem kus před nimi a opíral se o stěnu, kde normálně parkují kočárky. Bylo mi jasné, že by chtěla být kdekoli jinde. Muž ale taky vlastně nedělal nic, za co bych ho mohl verbálně usměrnit.

„Vždyť taky jedete MHD,“ vložil jsem se do hovoru. Muž tím byl zaskočen, díval se na mě.

„Měl jsem pivo, jinak všude jezdím autem,“ odpověděl mi po krátkém zamyšlení.

„Jaké auto? Škodovku?“ pokračoval jsem. Muž se na mě škaredě díval, žena vypadala trochu klidněji. Tašku už měla v ruce, její zastávka se asi blížila.

„Hele mladej, my si tu povídáme…“ řekl přátelsky s takovým až mazáckým mrknutím.

„Jo povídáme, aspoň nám to rychle uteče,“ přitakal jsem mu. Na to tramvaj zastavila, žena poprosila, že vystupuje. Muž neochotně uhnul nohama, aby kolem něj mohla projít, ale byl tak tlustý, že se mu zadkem i tak otřela o tričko, byť byla úplně nalepená na předním sedadle. Konečně byla pryč. Když se dveře zavřely, bylo vidět, že zůstává na zastávce.

„Kámo (tak mi neřekl, ale nemůžu být sprostý), moh sem si užít (použil jiný výraz podobný polskému hledání…)“ pronesl ke mně podrážděně muž, jakmile se dala tramvaj zase do pohybu. Já už na něj nereagoval.

Nechápu, jak takového starého chlapa může napadnout otravovat mladou holku. Mimochodem byla už tma, abyste docenili romantickou atmosféru toho večera.

Nejedná se o štvavý článek proti mužům, a už vůbec ne proti starým lidem. Jen bych chtěl, aby se pánové čas od času zamysleli, jestli náhodou jejich chování nepůsobí někomu jinému trauma.

Anketa

Byli jste už svědky flirtování, které bylo jedné z osob nepříjemné?
Ano, mně
45,2 %
Ano, někomu jinému
28,4 %
Ne
16,1 %
Nevím, to se těžko posuzuje
10,3 %
Celkem hlasovalo 155 čtenářů.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz