Článek
Úvod situace
Mladá žena se postavila do fronty u pultu v masně, zrovna telefonovala, takže ji bylo trochu slyšet. Nebylo to ale nijak obtěžující. Řada se pozvolna posunovala a za dvě minuty byla telefonující slečna na radě.
Konflikt
„Dobrý den, dvacet deka krůtí prsní šunky a deset deka vysočiny,“ objednala si a čekala, že prodavačka začne chystat zboží.
Žena za pultem se ale nehnula, jen tam stála a celkem nepříjemně řekla: „Dobrý den.“
Mladá žena překvapeně pozdravila ještě jednou a pak zopakovala objednávku. Marně.
„Holčičko, první to polož, pak na mě mluv,“ řekla po krátké odmlce prodavačka nepříjemně.
„Promiňte, co je vám do toho, že volám?“ začala se bránit zákaznice. „Mám důležitý hovor.“
„Tak si to běž vyřídit ven a pak se vrať,“ usmála se povýšeně a pozdravila dalšího zákazníka.
Kolegyně prodavačky to slyšela a zavolala na zákazníci, že ji za vteřinu obslouží, jen rozkrájí šunku.
„To je dobré,“ odpověděla slušně mladá zákaznice a odešla.