Hlavní obsah

Příběh ze života

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Marie G

láska

Příběh dvou žen, možná osud anebo náhoda, která spojila dva životy. Jména jsou vymyšlený.

Článek

Sonja.

Žena 37 let, Pochází ze Švédska. Má ráda stejné pohlaví.

Zažila ztrátu rodičů a opustila ji přítelkyně. Na sociálních sítích poznala přítelkyni z Anglie. Vystudovala medicínu. Když ji přítelkyně navrhla, aby přijela do Anglie, že spíš se srovná z tragédie a rozchodu. Její Anglická přítelkyně byla stejná, měla ráda stejné pohlaví. Práci si našla krátce po příjezdu a věřila, že vše bude ok.

Sonja byla šťastná, dokud nezjistila náhodou, že její přítelkyně ji podvádí s mnoha mladší holkou. Byla opět zraněná.

V práci měla hodně dobrého kolegu. Byl ženatý a měl skutečné fantastickou rodinu, která si Sonju oblíbila. Kolega hned poznal, že něco se děje, nebo Sonja už nebyla ta usmáta a vtipkující holka. Tak po rozhovoru, jak skončili službu na ortopedii, vzal ji kolega k nim domů. Po rozhovoru ji navrhl, aby bydlela v jejích baráku, dokud si nenajde své bydlení. Kolega měl malý zahradí domek, který ji navrhl, že zde bude mít klid. Návrh hned přijala. Na druhý den ji pomohl se stěhováním. Při společné večeři ji říká, …Sonja, co takhle jít na zájezd do ciziny, odreaguješ se a možná někoho poznáš. Nejdřív rozmýšlela, ale pak jela do cestovní kanceláře. Tam ji doporučili last minute Tenerife. Kolega hned pomohl vybavit dovolenou, tak jela poznávat malí ostrov jménem Tenerife.

Julie.

Žena 48 let, vdova. Pochází z ČR. Matka dospělé dcery. Po smrti manžela, rozhodla se ukončit práci v armádě.  Odešla do vysloužilého důchodu. Po dvou letech nic neděláni, udělala si všechny zkoušky, co potřebovala na práci u bezpečnostních službách, nebo ji zaujal inzerát na sociálních sítích. Práci měla moc ráda, s blízkým kamarádem, který byl programátor, udělali program, který zjistil možnost podvodu faktur. Asi po týdny se ji objevilo, že jedná se o podvod faktury z minulého měsíce. Jednalo se o hodně vysokou cenu zboží, které se mělo odeslat do zahraničí. Její zaměstnavatel byla Anglická bezpečnostní služba. Po odhalení podvodu ji byla doporučená práce v Anglii, kde měli podobné případy. Rozhodla se práci v Anglii vzít.

Zde náhoda nebo osud vytvořil tenhle příběh.

Po příchodu do Anglie začala jsem dělat ve fabrice na pěstování a vývoz šampionu do světa. Svůj program jsem použila i zde a nařídila kolegům sto procentní kontrolu odcházejících kamionu a také kontrolu při dovozu materiálů. Poznala jsem pár přátel, který tam dělali jako pomocný dělníci ze Slovenska, Polska a jiných zemí Europy.

Nejvíc jsem si oblíbila Slovenský manželský pár. Byli to lidi čestný a upřímný. Hodně svého volného času jsem věnovala tímhle lidem, který měli podobné zájmy jako já. Milovali přírodu, hudbu, a hlavně výstupy na skály a hory. Uplynula dlouhá doba mého života v Anglii.

Mé Slovenský přátele na oslavu společného žití si zakoupili dovolenou na Tenerife. Těšili se, že konečně si užijí dovolenou v zahraničí, co doteď, nikdy se jím nesplnilo. Ale osud jím to nedopřál, krátce před odjezdem měl Petr pracovní úraz. Navrhli mi, zda nechci jít za ně. Po uvážení jsem se rozhodla rekreaci přijat a slíbila jsem jim, že pak zakoupím rekreaci i jím jako náhle bude Petr zdraví. Vybavila jsem dovolenou a hned jsem zaučila kolegu strážníka práci na počítači. Tak začala má 10denní dovolená na Tenerife, která mi změnila život.

Hotel byl moc hezký, bylo tam vše, co jsem si přála. Po ubytování jsem poprosila recepční o heslo na wifi, abych mohla být ve spojení s přáteli a s firmou i když jsem měla telefon, Personál byl moc příjemný, to mě mile překvapilo. Asi po dvou dnech jsem po oběde zajela k bazénu chytat bronz. Sešit, kde píšu příběhy anebo básně jsem nosila pokaždé sebou. Po půl hodině mě nějak začalo brát na spaní, ani nevím, jak jsem usnula s hudbou a sluchátka na uších. Zazdál se mi sen, že přišel anděl ke mně a říká, … změní se Ti život, cítila jsem krásnou vůni a jemné pohlazení po vlasech.

Hned mě spaní přešlo. Bylo mi horko tak jsem se ovlažila v bazénu a rozhodla jsem se jít do posilovny. Byli tam dvě místnosti, jedna, kde lidi na hudbu cvičili Zumbu a druhá hodně větší posilovna. U dveří do místnosti, kde hrála hudba stála plavovlasá holka, tak sem se jí zeptala, zda se bojí, že je to lehké a hodně dobré na rozcvičení do posilovny. Usmála se a řekla, … ne nebojím se, chodím na Zumbu, kde žiju. Koukala jsem na ní, jak prožívá hudbu a její pohyby se úplně sladili s hudbou. Byla dokonalá.

Po rozcvičení jsem jela do posilovny a byla tam i ona. Měla nádhernou vysportovanou postavu. Ne prohnaně, ale jen hezky vypracovanou, co se mi docela líbí u žen, co se starají o své tělo. Bylo hned poznat, že sport má v krvi. Po hodině cvičení na nářadí, jsem jela do svého pokoje, byl pomalu čas na večeři.

Když jsem vycházela z posilovny zazvonil mi telefon, nejdřív sem se lekla, zda se něco zlé nestalo, ale byli to Slovenský přátele a ptali se, zda se mi tam líbí. Řekla jsem jím, že je to zde skvělé a že at se už těší na jejích zájezd. Slyšela, že mluvím český a oslovila mě docela dobrou češtinou. Jste z ČR? Tenhle zájezd byl pro Anglické zájemce.

Jo jsem, ale žiju v Anglii. Podala mě ruku a představila se, … jsem Sonja a pocházím ze Švédska, ale žiju v Anglii. Těší mě…. Prosím můžu si u večeři sednout k Vašemu stolu. Moc ráda bych si zopakovala Český jazyk. Má odpověď zněla… Určitě jo a budu ráda. Po sprše jsem se decentně oblékla, koženou černou sukni a bílou halenku a šla jsem na večeři. Sonja stála před jídelnou, čekala na mě. Měla na sobě bílou sukni a rudou halenku. Bože byla tak dokonalá. Při večeři mi řekla, zda i jí mohu zadělat salát, který jsem si osobně udělala.

Večer už jsem nejedla klasickou večeři jak Anglický turisty, kteří se cpali dortem a hrozně moc pili víno co bylo zdarma, bylo to víno z jejích produktů, ale jen hodně salátu a ovoce. Angličané se koukali na nás, že si zapíjíme jídlo limonádou. Povídala mi, že studovala medicínu v Praze, že se jí hodně stýská po době studia a po kamarádech. Pak se ptala, zda nejdu k bazénu dát si osvěžení a kafé.

Ráda jsem to přijala a jak já i ona mi řekla svůj příběh životem. …Julie moc se mi líbí Tvé cvičení v posilovně, Tvá síla na určitých nářadích, hlavně s činkami, jak dokážeš tolik zvednout … odpověděla jsem, …víš Sonjo jsem na to zvyklá z předcházejícího povolání, byla jsem u armády, kde jsem musela zvládat co bylo nutné. Ten den byl docela hezký.

V 9 večer bylo vystoupení Španělské taneční skupiny. Neskutečné nádherná, krása hudby, která mi byla blízká. Před koncem navrhli soutěž v tanci. Jako výhra byl dort a flaška šampaňské. Zeptala jsem se Sonji, zda umí Sambu. Byla jsem překvapená odpovědí… Jo, mám tenhle tanec moc ráda. Tak jsem nás přihlásila do soutěži. Zeptala jsem se, zda je možné zahrát sambu. Kapela souhlasila a my na překvapení jsme vyhráli. Jedinou chybou bylo, že já nemám ráda sladké a vůbec ne alkohol, Sonja byla také taková jen někdy si dala kousek dortíku ke kafé. Tak jsme dostali jako výhru do konce zájezdu zdarma nealkoholické nápoje, které si museli lidi koupit. Potěšilo nás to. Po ukončení vystoupení skupiny jsme na chvíli jeli k moři. Poprosila jsem jí, zda ji mohu tykat, že nedělá mi dobře vykání, že se cítím pak hrozně stará.

Prosím neurazíš se Julie, kolik Ti je let? …Hodně jsem v důchodu, za chvíli mi bude 50 a Tobě? Abych i já věděla. …Juli můžu Ti takhle říkat, moc se mi to takhle líbí, mě je o trochu míň je mi 37, ale nevěřím že jsi v důchodě. Já jsem si myslela, že Ti je asi tolik co mne. Vypadáš skvěle, postavu jak mladá holka, hezky vysportovanou. . Děkuji Sonjo, smála jsem se a řekla jsem, že je to asi tím, že měla jsem hodně špatný úraz a prožila jsem něco jako klinickou smrt, podle některých studii se prý pozastaví čas na delší dobu, tak snad to byla pravda. …Určitě je to pravda Julie, Vypadáš líp jak já. Trochu jsem zrudla, …ne Sonjo jsi nádherná, její líce také zrudli. Na chvíli mi proběhla myšlenka, že už vice nebude mít zájem scházet se. Pak jsem se zeptala, zda jí to nebude vadit, že mám víc let. Julie to mi vůbec nevadí a pak na svůj věk vůbec nevypadáš.

Jaký máš na zítra program, cítím se s Tebou dobře, víš proto se ptám a doufám, že se nezlobíš…. jdu na výlet k Vulkánu a také do Delfinária…. taky jsem se přihlásila a nevěděla jsem Julie, že jdeš jinak bych se neptala… …Sonjo já jdu kvůli Vulkánu, neskutečně ráda fotím tuhle sílu přírody…. Wau. ja zase mám moc ráda výjezd na štíty hor a lezení na skály, …. to mě úplně vzalo řeč, jak byla podobná mě. …To snad není ani pravda Sonja, tohle je také má jedna z mnoha zájmů, proto zatěžuji jak ruce, nohy a záda. A hrozně moc miluji adrenalinové sporty. Usmála se …, Julie, jak moc máme společného jen jednu bohužel ne. … Víš já mám ráda stejné pohlaví, snad Ti to nebude vadit. …V pohodě Sonjo, vůbec ne, každý má právo na lásku, kterou cítí a neodsuzuji lidi jako jsi Ty. Mám spoustu přátel, co jsou jinak orientovaný a mohu říct některý jsou inteligentnější jak klasický lidi.

Víš Sonjo, když Tobě nevadí můj věk, proč by mi vadila Tvá orientace, jsi skvělí společník… Jak jsme se, tak procházeli, najednou začalo pršet, takový docela příjemný déšť. Julie neumíš si představit, jak já miluji tančit v dešti. Zasmála jsem se a ona tak smutně na mne koukala a řekla… jsem asi blázen, že. Pohladila jsem ji jemně prstem po tváři a řekla jsem …Sonjo já se nesměju proto, že bych si myslela, že jsi blázen, ale proto, že já to neskutečné miluji. Déšť omyje mysl a tělo, no a milování v dešti je nepopsatelné, člověku je pak nádherně. Můj manžel to neměl ze začátku moc rád, ale jednou jsem mu řekla, skus a pak mi řekneš, zda je to ok, anebo ne. Pustila jsem hudbu a tančili jsme. Zamiloval si pak tanec v dešti. Když nás viděl blbnout soused, tak mu říká… jste inteligent a nevěděl jsem že i vy jste blázen jak vaše paní. Pokaždé když byl hodně vyčerpaní po práci, byl neurochirurg, hned jel ven a snažil se ze sebe smýt tíhu z práce. … Usmála se, Julie tak teď budeš tančit s dalším lékařským bláznem z ortopedie, chytla mě za ruku a hudba co hrála byla příjemná, taková sladká, tančili jsme, lidi se nechápavě koukali. Když jsme dotančili, smála se, že ji bylo slyšet na celé pláži. Její smích byl okouzlující. Julie jsi asi zázrak, nebo potkat člověka jako Ty je jedině zázrak, tak podobná věcmi, co mám moc ráda, jsem nedoufala, že v životě někdy potkám. Děkuji životu, že dal mi tu možnost.

Pak jsme jeli na své pokoje a moc mi děkovala za společnost, já jí také. Ráno už čekala při autech, co nás vezli za poznáním tohohle ostrůvku. Byl to den plný hezkých zážitků. Po příjezdu do hotelu jsem na chvíli zase zajela do posilovny. Nebyla tam, ani na večeři. Vzala jsem odvahu a jela za ní, zda se něco nestalo. Když otevřela bylo vidět na ni, že je jí blbě…. Co se stalo Sonja, měla jsem strach o Tebe. …Víš Julie je mi hrozně blbě, asi z těch mořských příšerek, co jsem měla na oběd. …To já nemusím, takže jsem byla ráda, že jsem si objednala jídlo klasické. Po chvíli mi smutným hlasem řekla… zůstaň prosím u mě na chvíli, moc ráda Tě poslouchám, máš příjemný hlas.

Byla jsem překvapená nebo já nějak svůj hlas nemám v oblibě, ale zůstala jsem… Julie prosím, řekni mi trochu víc o sobě. Řekla jsem ji pomalu vše, jsem vdova a mám dospělou dceru. Svou energii pomáhám lidem. Také píšu poezii, fikce nebo skutečné příběhy lidí. Prosila ať jí jeden řeknu, anebo báseň. Tak dobře Sonjo. Byla to …, Báseň o Tenerife.

Ostrov malí, lidé své domy na Teide postavili, na sopce, co pořad lávu chrli,
no krásu tím, ale tahle malá zem neztrácí.
Ostrov plny palem a různých květů, co mé oči neviděli.
Hudba večer krásně zní, Španělské tance lidi tanči,
příroda tak krásna, láká vyjít si do ní.
okouzluje mě příjemné chováni lidi, slunce, co pálí,
moře co osvěží.
Na tenhle ostrov zapomenout se nedá, je to krása nepopsatelná.
Domy architektonicky hezky řešené, barvou se liší, každá část,
květinami vše je vyzdobené. Nejhezčí však je spontánnost lidí, taneční kreace hudbou provázené. Adios "Tenerife"…. možná se jednou sem vrátím….

.Wau je to nádhera, jak to děláš Julie, že hned umíš složit báseň. …Sonjo je to takový dar, který získáš při narození, nebo zdědíš po pokolení. Ty pomáháš lidem po úrazech to, co já bych nedokázala, máš můj obdiv, nebo málo je žen co mají ráda ortopedii. A proto, že ti není právě nejlíp řeknu Ti příběh o lidech jako já, který byli v armádě, o neskutečné bolesti, když člověk zažije smrt dítěte, které zabili lidi z USA… Držela mě za ruku a při poslouchaní usnula, tak potichu jsem odjela.

Ráno už byla jak včelička, usmáta a musela jsem si přiznat, že i krásná. Dost mě překvapili její slova… Julie cítila jsem zvláštní moc příjemnou sílu z Tebe, proto jsem Tě chytla za ruku, snad se na mě nezlobíš. Usmála jsem se a pohladila její tvář. …Ne nezlobím, hlavně že jsi ok. Den jsme pak přežili poznáváním města, trochu zahráli mini golf a ochutnali jejích speciality, nechtělo se nám jít do hotelu. Chytali jsme bronz a popíjeli limonády. Po večeři mi říká, zda ji nepřečtu některý příběh… Včera jsi mě okouzlila a já usnula tak moc si toho nepamatuji, prosím, dnes budu poslouchat a neusnu. …Dobře, ale pojď ke mne. Vyber si z notebooku anebo knihy, které jsou vždy se mnou na cestách. Vybrala si ze zdravotnictví asi v půlce mi říká, … prosím čti, tak ráda Tě poslouchám. …Dobře přečtu, ale nejdřív si dáme kafé a jednu cigaretu.

Pak Tě trochu poléčím svou energii a udělám Ti masáž a bude Ti mnohem líp. …Wau konečně si mohu zapálit i já, …Juli doteď jsem jen tajně kouřila. Smála jsem se, řekla jsem jí…. dělala jsem to stejně. Tak pojď, sluníčko usmáty, lehni si vedle mě. …Julie nebude Ti vadit, když se opřu o Tvé rameno. …Jo v pohodě, objala jsem jí kolem ramen a přitulila se jak malé dítě, jediné, co mě bralo dech byla její vůně. To byla má velká slabost, měla jsem ráda, když manžel hezky voněl. Sonjo, kde jsi koupila tu kolínskou, která má tak nádhernou vůni. …Zítra půjdeme tam, kde jsem ji koupila, a ty Julie mi zase řekneš tu Tvou, která je lahodná a moc se mi líbí. Po chvíli usnula a já se na ní koukala ani nevím proč, byla jak spící anděl, její plavé vlasy, trochu kudrnaté ji moc slušeli. Rozhodla jsem se, že jí nechám trochu zdřímnout a pak ji probudím, ale i já jsem usnula a probudila jsem se nad ránem. Mou ruka měla u své tváři a pomaloučku, abych jí zatím neprobudila jsem vstala. Udělala jsem kafé i pro ni.

Probudila se na vůni kafíčka a hned se omlouvala že zaspala. …Nic si z toho nedělej já zaspala taky, asi to na mě zapůsobila ta Tvá vůně, které jsem se neuměla nasytit. Víš Sonjo, jsem závislá na hezké vůni a nedokážu ji odolat. Smála se., Wau to jsem moc ráda. Dala jsem ji polibek na vlasy a řekla …vstávej dáme si cigaretku a kafíčko. Na terase jsme relaxovali, vítali nový den a já meditovala. Milovala jsem východ slunce a taky pozorováním hvězd. Tohle jsme měli společné se Sonjou. Když mě viděla ptala se, jak to dělám. Vysvětlila jsem ji, že je to z tantra z učení Reiki co znamená očistění mysle a duši. Její otázky neměli konce. Vydrž pak Ti vše řeknu, teď skus meditovat i Ty. , Jak jsme skončili s meditaci první její žádost byla, kde jsem se naučila tak fantastickou masáž a léčení.

Soničko, to je dar přírody a pak dlouhou dobu učení Reiki. Léčím mou energii, které mám hodně. Koukala s úžasem na mě … Julie máš neskutečně jemné ruce, které uklidňují a berou bolest, asi proto jsem usnula. Pak se ptala, zda bychom se mohli navštěvovat i po návrate do Anglie. Souhlasila jsem, a řekla jí, …. kdo by se mnou tančil v dešti, jsi jediná, co znám, která to má ráda jako já. Byla jsem opravdu ráda, že mám príma kamarádku podobnou mě. Zájezd rychle utíkal, naposledy jsem nakoupila dárky pro přátele a kolegy.

Při příjezdu do Anglie jsem se rozloučila a málem jsem neustála to co se pak stalo. Při odchodu mě políbila na rty a poděkovala za společnost. Julie doufám, že naše přátelství bude trvat nadále. Víš nedokázala jsem pokušení políbit Tě a věřím, že se za to nezlobíš. …Soničko ne, bylo to příjemné, Vyměnili jsme si telefonní čísla. Cítila jsem její rty, které byli tak jemné, já tehdy měla zvláštní chvění v žaludku. Kolega jí už čekal a hned mě představila. Tohle je ten nejfantastičtější člověk, který mi vrátil smysl života. Já řekla totéž. Kolega jí hned na to řekl, …vidíš Sonjo dobře jsem Ti poradil, nějak jsem to cítil, že potkáš spřízněnou duši. Doma jsem pořád měla na mysli ten polibek, který mě okouzlil.

Ani nebo 3 dnech mi volala, zda nemám chuť dát si s ní kafé. Jo, ráda jsem přijala pozvání. Julie prosím, řekni mi, jak sloužíš, abych si přizpůsobila také služby v nemocnici.

Tak se naše přátelství zdokonalovalo čím dál víc. Každé naše setkání končilo polibkem, já, jsem neprotestovala, Líbilo se mi to. Čím dál víc naše hovory po telefonu byli dlouhé. Když jsme měli volno, jezdívali jsme často k oceánu. Poslouchali jsme šum oceánu a sledovali noční oblohu, Zde jsem zapomínala na čas. Líbali jsme se často. Sanjini SMS byli denně

…I miss you so much, I can't concentrate, I have you in my whole body, I fell in love, you are oriented differently, I'm afraid of losing you. /Moc mi chybíš moc, neumím se soustředit, mám Tě v celém těle, zamilovala jsem se, jsi jinak orientovaná, bojím se, že Tě ztratím/. Sonja nemusíš se bát, neztratíš mě. Mně taky moc chybíš, Tvá vůně, krása a Tvé polibky, na které se nedá zapomenout.

Po roku jsem navrhla ať se nastěhuje ke mne. Byla jsem moc ráda, že souhlasila a spolu s jejím spolupracovníkem jsme zařizovali vše, aby se cítila jak doma. Jak bylo vše hotové kolega nás prosil ať přijedeme k nim na oslavu narozenin jeho manželky.

V ten den se stalo to, co jsem nechápala. Jak jsme byli na oslavě, vše bylo ok, dokud jsem nepozvala paní domácí tančit, někdo mi nalil alkohol a něco, co ze mě udělalo jiného člověka. Jak jsem ucítila alkohol vyběhla jsem do koupelny umýt se a vypláchnou pusu. Sonja hned přiběhla za mnou a ptala co se stalo. Řekla jsem, … lásko já nesnesu alkohol, a vše kolem toho Ti řeknu pak. Jak stála oproti mně ani nevím proč, bylo to tak automatické, obejmula jsem ji a dlouze políbila.

Prosím lásko, pojď chci domů, chci ti toho hodně říct. Sonja vysvětlila kolegovi, že jdeme domů a vše mu pak řekne v práci. Po příchode domů, jsem ji hned jak jsme vešli, už v předsíní objala a líbala, přitom jsem říkala. … Sluníčko mé, hrozně moc jsem se do Tebe zamilovala a toužím po Tvém objetí. Ze dne na den si mi hrozně chyběla, Ty, Tvá vůně a Tvůj úsměv. Vzala jsem ji za ruku a poprosila sedni si na pohovku, já chci Ti říct vše, co na srdci mám, nedokážu už krýt to co cítím, díky Tebe.

Jsou to momenty, jak jsi získávala mé srdce, jak přijala má duše Tebe. Klekla jsem před ní a vyznala vše co jsem tajila a bylo skryté v mém srdci…. Sonjo prvé co bylo byl tvůj tanec, jak dokonale splynula jsi s hudbou. …Obdiv Tvého perfektního vypěstovaného těla…Poprvé jak jsi tančila v dešti, co milovala jsem i já…. Tvé jemné doteky rukou, když jsme se procházeli. Objala mě. …Tvé slova Julie, neboj se i když jsem jiná, nikdy bych si nedovolila něco víc i kdybych po tom toužila, nebo, přítele, kterého jsem si oblíbila bych ztratit nechtěla, Tvůj zájem o poezii a prozu….. Tvůj obdiv měsíčního svitu. Opět mě políbila. …Víš Sonjo, Tvůj první polibek, co mi dlouho nedal spát…. Procházky, u oceánu a jak si mě držela kolem pasu a mě chvělo se srdce, nebo cítila jsem teplo Tvé…Pak dlouhé polibky a chuť Tvých rtů…. jak první den, když si u mě spala a já mohla hladit Tvé vlasy a Ty jsi ve spánku byla moje nádherná princezna. Sonjo mé tělo a srdce trpělo a touha procítit Tebe celičkou…. Chtěla jsem zlíbat Tě, každičký milimetr Tvého Těla …Zamilovala jsem si Tvou vůni, která mě opíjela a já nedokázala jsem nic jiné vnímat…. Tvůj smích, který je tak nádherný…. Tvá krása i Tvůj věk… Sonjo naučila jsi mě zamilovat se do stejného pohlaví, nebo do chvíle poznáni s Tebou jsem měla ráda muže… naučila jsi mě, že milovat může člověk i když mu je víc let…. Za to všechno Ti moc děkuji a nikdy bych nemohla na Tebe zapomenout. …Jen Tě prosím, až bys našla sebe rovného člověka věkem, neřekni to hned, ale pomalu snaž se zchladit náš vztah…… To bych neustála…Objala mě a slzy jí stékali po tváři…. Julie jsi život můj, jsi štěstí a radost co mi byla Bohem daná, jsi to, co po čem jsem celí život toužila. Nelásko to bych nikdy neudělala, vyměnit jistotu za pokus, nikdy…. Pak jsem jí pevně vzala do náručí a cestou do ložnice pomalu skládala její oblečení.

Ten večer jsem poprvé poznala dívčí milování. Po tom všem, co jsem zažila nemohla jsem usnout, koukala se na ní, hladila jsem jí jemně po vlasech a obdivovala její krásu. Ráno, jak jsem vstala připravila jsem jí jídlo do práce, já měla volný den. Když jsem ji vzbudila polibkem a kávou omluvila jsem se, že nevím, co se to se mnou dělo, víš Sonjo už nedokázala jsem se jen koukat na Tebe, mé ruce toužili hladit Tvé tělo a líbat Tě na Tvé rty, mé srdce vždy mělo chuť vyskočit mi z hrudi bilo hrozně rychle, nic nelituji a moc Ti děkuji. Měla slzy v očích a řekla… víš Julie po tomhle jsem toužila od prvního dne co jsem Tě poznala. Čím dál jsi si získávala mé srdce, svou laskavostí a něhou. Julie dala si mi víc, jak mi dali mé předcházející přítelkyně. Čím dál, jsem Tě milovala víc a víc, někdy nedokázala jsem se soustředit, nebo moje mysl byla s Tebou. …Silně jsem ji obejmula. .. Taky já jsem na tom podobně a víš Sonja, někdy se ptám sama sebe, že jsem se zamilovala do holky. Určitě v mém těle se stalo něco, co jsem doteď necítila, se probudilo… Pojď lásko, dáme si společně kafé a jídlo, nebo mi odjedeš za chvíli do práce.

Byla jsem překvapená, když volala do práce, že dnes nemůže přijet, kolegovi vysvětlila, nespala jsem celou noc nějak mě ta příhoda s Julii vzala, prosím zařiď u primáře, že zítra už přijedu do práce. Usmívala jsem se, nebo jsem věděla proč nespala. Pak když skončila hovor, chytla mě kolem pasu a políbila mne… Julie dnes chci být jen s Tebou, chci prožít tu krásu noci společně, teď bych nedokázala být v práci. Celí den jsme si užívali sebe…Obě jsme cítili, že už je na čase žít a jít společnou cestou. Už nestačilo jen někdy se setkat na kafé, nebo jezdit po Anglii, anebo projít celou Skandinávii, ale že obě cítíme, že chceme se probouzet a usínat s člověkem co vešel a získal si naše srdce.

Naše společné žití bylo nádherné. Každou domácí práci jsme dělali společně, někdy blbli jak puberťačky. .Juli, pořád nedokážu pochopit kde bereš tolik sily, je problém abych Tě viděla, že jsi vyčerpaná. …Lásko to mám od narození aktivní člověk. Učila mě poznávat lásku stejného pohlaví. Prožívala jsem chvíle, že mě vzala do nebe, nikdy jsem se tak úžasně necítila. A já naučila jsem se vše a oplácela ji lásku láskou.

Po určité době se ji ozvala její bývala přítelkyně, že s ní chce mluvit. Odmítla. Pak jí navštívila v nemocnici a řekla, že lituje, co se stalo a že ať se vrátí k ní. Koleda Sonji to viděl a hned její bývalé přítelkyni řekl… Odejdi a nech ji na pokoji, teď je šťastná, Ty jsi ji udělala bolest. Jenže pořád jí volala. Za pár dní, když jsme seděli a koukali videa co jsme společně nahráli, někdo zazvonil. Byla to zase ona a řekla… co se ti na ní líbí, je mnohem starší. Překvapila mě Sonji odpověď. . Mne nevadí její věk, má čistou duši, laskavé srdce a také jsem jí dala své srdce a vím, že mě nikdy nezklame. Nikdy víc nechytej kliku na naších dveřích a jestli nepřestaneš vyzváněním na můj mobil anebo návštěvami na mém oddělení nahlásím Tě za obtěžování, ale ani to nemusím, mám policajtku zde.

Pak jak odešla, Sonja mne objala… nikdy bych Tě neopustila ani za všechny peníze světa. …Tekli mi slzy, ale nebyli to slzy smutku ale štěstím. Tehdy jsem s určitostí věděla, že moje orientace se mění, že už budu žít jen se ženou. Jediný problém, co byl, dokud jsme se nedomluvili, bylo vaření. I ona ráda vařila jak já, tak jsme se domluvili jednou ona pak já. Měla jsem ráda Švédské speciality a ona zase naše česká jídla. Hrozně ráda jsem ji sledovala při vaření, každý pohyb byl dokonalí jak její tělo, úsměv a zpěv. Byli to momenty, kdy mé ruce nedokázali být v klidu, toužili objat ji, i když jen na chvíli. Po příchodu z práce mi oznámila. Lásko moje, večer Ti musím něco důležité říct a doufám, že se nebudeš zlobit, ale budeš se mnou souhlasit. Po večeři udělala kafé a vzala mě za ruku, sedli jsme na sedačku a já se bála, co když už ji nebaví být se mnou…. Srdce mi bilo a tlak jsem měla snad blízko smrti. V mysli mi běhali myšlenky, proč jsem si ji pustila tak blízko. Viděla na mne, že nejsem ok …, neboj lásko není to nic zlé. Trochu jsem se uklidnila a ona hned mě vzala za ruku a té slova jsem slyšela dlouhou dobu… …Julie dala jsi mi srdce, duši a celou svou bytost, vezmeš si mě prosím, chci s Tebou prožít celí můj život, chci Tebe, Tvé jméno a Tvou rodinu.

V hrdle jsem měla něco jak kouli, dlouho jsem nedokázala vydat hlas. Když jsem snad po 5 minutách dokázala říct …Jo, hrozně moc Tě miluji. …Juli lásko moje, můj život, vše jsem zařídila. Tak šťastnou jsem ji neviděla jak ten večer. Vše už měla zjištěné a pak jsme odjeli do Holandska, kde nebyl problém se vzít. Po 12 letech spolužití jsme se rozhodli pro život bez práce. Ani já a ona také nechtěla být sama, když některá musela být v práci.

Prodala majetek a vše po rodičích, nebo věděla, že žít ve Švédsku už nebude. Rozhodli jsme se pro život bez stresu a žít volně, poznávaní kultur různých zemí, zdolávaní vrcholů a fotily vulkány v různých krajinách. Má dcera si jí moc oblíbila a její manžel také. Pak jsme se rozhodli po mém úrazu na skalách koupit si chatu poblíž jezera a žít jen pro sebe. Založili jsme malý ranč, a vše co k tomu patří. Koupili jsme poníka a děti ze školky si jeden den v měsíci zdarma chodili zajezdit. Sonja objevila v sobě něco nádherné. Uprostřed zahrádky, kde jsme ráda sedávali, udělala sochu dvou žen, jedna z nich měla v ruce srdce a podávala té druhé. Ten den, když dokončila své dílo mi tekli slzy štěstím, bylo to tak neskutečně nádherné. Její slůvka slyším denně… to srdce je pro Tebe, pro člověka, co mi dává každičký okamžik cítit lásku, takovou, po které jsem vždy toužila poznat a prožít. Spolu jsme postavili malý altánek odkud jsme koukali na hvězdy. Nikdy bych neřekla, že žena s jejím vzděláním a práci dokáže dělat s nářadím jak ona. Já jsem se to naučila od táty tak jsem jí vše vysvětlila.

Lidi, co jezdili k jezeru nechápali, že dvě ženy už v létech dokážou vše bez cizí pomoci zvládnout. Když jsem ji říkala vše o planetách, hvězdách, jak vznikají, pokaždé chtěla vědět vše. …Ok, víš lásko já od dětství jsem jezdila do planetária, prostudovala spoustu knih, abych zjistila vše o naší planetě, na které žijeme. Bylo to v mých 6 letech, když jsem poprvé viděla padat hvězdu a v tom momentě jsem chtěla zjistit vše. Můj táta mě ze začátku četl, dokud jsem se naučila čist. Také to byl jeho zájem. Zakoupil mi dalekohled – teleskop a když jsem se nevěnovala sportu, tak věděl, kde mě najde. Sonja byla vším unesená, že toho tolik vím… Získala si mé srdce nejen láskou, ale hodně milovala mé vnoučata, dokázala i ve svém věku blbnout a dělat věci, které děti milovali. Takového člověka není možné nemilovat. Spomoci přátel udělali školu, kde mladý lidi se učili horolezectví. Otevřela si malou ordinaci, kdyby se náhodou někdo při tréninku zranil. Moc ráda jsem ji sledovala při její práci, Julie jsi úžasná, jak sleduješ mou práci bez pohnutí. Tohle vše mě dávalo sílu a cítila jsem, že čím dál, ji miluji víc a víc. Neuměla jsem si představit ani den bez ní. Tehdy jsem pochopila, co znamená láska.

Léta utíkali a já se bála co bude sní, až nastane můj čas odchodu do nenávratna. Její slova mě někdy děsili, když říkala, .Juli bez Tebe nedokázala bych žít a ani nebudu, odejdeme společně. Zatím žijeme v lásce a v klidu. Její usmáta tvář a nádherný smích je pro mne lék. Stalo se, že někdy přijeli páry, co byli podobný nám dvěma a chtěli vědět, jak se takhle naučí žít. Naše odpověď byla jednoduchá, musíte milovat srdcem…

Doufám, že lidem, co budu číst příběh, nebudou je odsuzovat, ale chytne je za srdce. Bůh žehnej lásce.

Někdy se ptám, když medituji, je to osud anebo jen náhoda?

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz

Další články autora

Doporučované

Načítám