Hlavní obsah
Satira

Nova vysílá: Souboj Babiš Fiala

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Maksym Kozlenko/Wikimedia Commons/CC BY-SA 4.0

Je jasné, že dobrý premiér musí držet prst na tepu lidu, vědět, co co stojí. Pokud předseda vlády nezná cenu litru mléka, ponožek nebo deseti deka česneku, těžko může řídit vládu. Proto TV Nova rozjela premiérskou živou show Battle Babiš Fiala.

Článek

Babiš: Rohlík tukový, standard, 43 gramů, všichni ho maj rádi. Kolik stojí v obchodě?

Fiala (bez vgáhání): 15 centů ve Waldsassenu.

Babiš: Ha, nevíte nic, dvě devadesát od Penamu.

Fiala: Teď já. Kolik stojí Duch liturgie od Ratzingera?

Babiš: V Levných knihách? Dvacet, ať nežeru. Já čtu jen Řecké báje a pověsti.

Fiala: Chyba, 440 v Megaknihách.

Babiš: Kolik stojí takovej obyčejnej, lidovej obytňák?

Fiala: Co to je?

Babiš: Obytný auto, jak se s nim jezdí za voličema.

Fiala (nervózně svírá pultík): Který typ, ceny se přece různí, neviditelná ruka trhu, že…

Babiš: Lyseo T 744 G Harmony Line od firmy Bürstner přece.

Fiala: Dvě stě patnáct tisíc?

Babiš: Ha, nevíte nic, dva a pol milionu. Jak můžete vy řídiť stát?

Fiala: Kolik stojí kurz divadla Sklep Jak používat levou a pravou ruku při veřejném projevu?

Babiš: Ako dlho trvá?

Fiala: Dvacet hodin.

Babiš: To já něpotrebujem.

Fiala: Nevykrucujte se.

Babiš: Patnácť stovek?

Fiala (zvedne levou ruku do úrovně prsou, pak pravou nad hlavu): Úřad vlády za to dal sto padesát šest tisíc Kč (ruce spustí současně k pultíku).

Babiš: Lžete. Kolik stojí dvacet deka točeňáku?

Fiala (dívá se do papírů): 37,50 ve večerce Strýčka Nguyena.

Babiš: Vy to čtete..?

Fiala: Točený salám nedělá dobře mému zažívacímu traktu a není přece zakázáno nahlédnout do úřadem připravených podkladů?

Babiš: Lžete, už zase lžete.

Fiala: Kolik stojí skripta Základy ekonomie pro 1. ročník obchodních akademií I?

Babiš: Neznám, sedm korun?

Fiala: Ha, nevíte nic, 135 v Levných knihách. Mám i dvojku, se Zbyňkem si je čteme.

Babiš: Lžete. Teď já. Kolik stojí Čapí hnízdo?

Fiala (váhá, loví v papírech): To si snad každý čáp buduje z dostupných přírodních materiálů a zdarma..?

Babiš: Lžete. 436,59 milionu vrátaně dotace.

Fiala: Kdo si to může koupit?

Babiš: Za mé vlády každý, každý. I důchodce. Já jsem dôchodca.

Fiala: Teď já. Kolik stojí Bible?

Babiš: Čo to je?

Fiala: Kolik stojí játra à la Andalus v hotelu Hubertus?

Babiš: Lžete, zase už lžete. Kolik stojí Blažek?

Fiala: Tady vidíte, jak vypadá ta debata ze strany poslance Babiše a hnutí ANO. Já nevím, co to je…

Babiš: Kolik stojí struny na ukulele?

Fiala (vytáhne z kapsy papírek): Promiňte, ale musím na nákup, přijdou děti.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz