Hlavní obsah

Proč už nikdy nevkročím do dm drogerie?

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: https://pixabay.com/photos/drugstore-shopping-shopping-baskets-679851/

ilustrační foto

Dnes už se mohu pouze hořce smát tomu, že jsem skutečně přes dvacet let byla věrným zákazníkem zmíněné firmy. To se bohužel změnilo.

Článek

Společnost dm drogerie-markt v průběhu času několikrát nesmyslně inovovala věrnostní systém, tudíž jsem pokaždé přišla o body, a navíc mi vždycky nová verze přišla zas o něco horší. Naposledy k tomu došlo před pár měsíci. Zaměstnankyně prodejny mi vrazila leták do ruky a já si nainstalovala další bonusový program do mobilu.

Jenže to byl také začátek problémů. Vylepšená aplikace mi vůbec neukazovala stav bodů, jindy mi prodavačka sdělila, že mi nenačte slevový kupón, protože jsem ho sice aktivovala, ale reálně se aktivuje až za dvacet čtyři hodin, což nikdy předtím nebylo. Vážně jsem absolutně nepochopila, jakým způsobem tato inovace vlastně funguje. A co považuji za nejhorší, nikdo mi neřekl, že musím aplikaci spárovat s kartou dm drogerie, kterou jsem si před těmi dvaceti lety pořídila. Tudíž jsem si teď nějakou dobu myslela, že si načítám nějaké bonusy, ale ve skutečnosti jsem nic nedostávala.

To jsem zjistila až včera, když mě pokladní upozornila, že jsem si aplikaci nespárovala s kartou a prý mi s tím pomůže. Dost mě to překvapilo a naštvalo zároveň. Jak je možné, že mě na to prodavačka neupozornila dřív? Kolik bodů jsem takhle ztratila? A proč musím vůbec hledat kartu, když mám aplikaci?

Sdělila jsem pokladní, že už mě to skutečně nebaví, protože to celé považuji za zbytečně složité. Navíc firma samotná neustále vymýšlí nové věrnostní programy, což se mi vážně nelíbí. Ona se samozřejmě vůči tomu ohradila, protože za to logicky nemůže. Ale s kým jiným já jako zákazník přijdu do styku? S ředitelem asi těžko. Pak se mě zeptala na kartu dm drogerie. V tu chvíli jsem upřímně netušila, kam jsem si ji doma založila, protože jsem ji nepoužívala řadu let. Ona mi ale pořád dokola opakovala, že mi jinak nemůže pomoct. Tak jsem nakonec tuto téměř ibsenovskou konverzaci zakončila konstatováním přestupu ke konkurenci. Na tu cestu mě doprovodil její poněkud kyselý úsměv.

Tato zkušenost mi opětovně ukázala jalovost všech rádoby výhodných věrnostních akcí, které u nás postrádají zajímavost i úroveň. Když si totiž stáhnete kupříkladu polskou aplikaci sítě supermarketů Biedronka, můžete v ní okamžitě využívat natolik výhodné nabídky, že se vám o nich může v českém prostředí jen zdát. U nás se holt věrní a dlouholetí zákazníci nectí, přitom jde o základní nástroj marketingu.

Z dm drogerie jsem včera odešla s jasným rozhodnutím, že už tam nechci chodit a nakupovat. Nemám totiž ráda, když ze mě někdo, komu za jeho služby platím, dělá hlupáka.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz