Hlavní obsah
Lidé a společnost

Být odsouzena k nenávisti za to, že mám svůj názor? To snad není nutné

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Jiří Vítek / Seznam.cz

Napadlo vás někdy, že názor není rada ani doporučení? Názor je přeci jen myšlenka svobodného člověka

Článek

Ráda čtu knihy, některé časopisy mají taky něco do sebe a teď v dnešní době čtu také dost na internetových stránkách.

Jednou takovou stránkou je i tato stránka, kde každý den píše mnoho lidí své myšlenky, poznatky, zkušenosti a nebo jen navštívená místa. Ráda si tu počtu o dětech, sexu, rodinných vztazích. Mnohokrát jsem napsala také článek, tak nebudu skrývat, že odměna za čtení mých myšlenek mi je příjemná. Jediné, co nějak nemůžu pochopit je, že jsou lidé tak strašně zlý.

Nerada se nechávám vtáhnout vztekem do negativní nálady. A často ani neodpovídám na komentáře. Vzhledem k jejich obsahu mě opravdu někdy přepadá pocit, že jsem to napsala špatně.

Nakonec se nad tím zpátky zamyslím a nechám to být.

Lidé jsou však různí a myslím, že špatné komentáře taky komentáře. A nakonec je vidět, že to někdo čte.

Nedávno jsem tu četla opět něco o dětech, jako že si lidé mohou sami zvolit kolik budou mít dětí. Jistě na to mají právo, ale člověk když byl stvořen, tak mu bylo předurčeno ŽÍT, ROZMNOŽOVAT SE A NAKONEC UMŘÍT.

Dnes, ale mají lidé raději zvířata než děti a chovají se líp k těm zvířatům. A to si tedy myslím, že je dost strašné.

Budiž však všem přáno to, co si přejí. A ač to nebudou děti, ale zvířata je to vždy jejich věc. Já mám radši děti a proto mám hned čtyři.

Názor člověka je vlastně to jediné, co mu nemůže nikdo vzít. Každý člověk je svobodný a může se vyjádřit jakkoliv slušně. A proto, ač mám občas jiný názor než ostatní, nevidím v tom problém a ráda ho napíšu. Budu psát dokud to tyto stránky dovolí. Takže ač máte jiný názor na věc, mějte. Nemusíte však urážet pisatele a raději se jimi taky staňte.

Krásné.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz