Hlavní obsah
Láska, sex a vztahy

Jak se sex mění s věkem a dětmi. Jde to ještě vůbec skloubit dohromady?

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Je sex vždy zábavou nebo rutinou? A je možné udržovat sex s partnerem na stejné vlně jako to bylo bez dětí? Je sex lepší v mládí nebo v pozdějším věku? Sexuje se celý život nebo se to prostě vždycky musí změnit?

Článek

Můj případ je to tak trošku paradox. Když jsem byla mladá a bylo mi 17 let. Zamilovala jsem se do svého kamaráda a začali jsme spolu chodit. Tenkrát mně přišlo, že sex není to, co každý chce a stačí pouze láska, obětí, pusa a milovaná slova. Sex v tu dobu nebyl nic jiného než takový pomyslný vrchol vztahu. Po nějakém čase se vztahy prvních lásek většinou rozpadnou, málokterý vztah vydrží od puberty až do důchodu. A tak se rozpadl i můj první vztah. Sex v tomto vztahu byl takový romantický plný něhy, porozumění a plný citů.

Další vztah byl vcelku fajn, ale víc než já mého přítele dost zajímali moje kamarádky. Pokud byla kamarádka svolná i k hrátkám v holčičím provedení byl štěstím bez sebe. Já jako hloupá husa vše zkoušela a dělala podle něj, aby měl radost. Osobně jsem vážně 100 procent hetero. Nikoho neodsuzuji, ale za mě chlap je chlap. Mohu však říci, že zkušenost k nezaplacení.

Při dalším pokusu o vztah jsem už přistupovala k sexu poněkud rozhodněji, jako bych byla sexuální profík. Myslela jsem si tenkrát, že tím toho kluka prostě ohromím, ale i to bylo vlastně k ničemu. Zaslechla jsem o sobě i nelíbivá slova, ač jsem nevěděla proč.

Inu třetí vztah, který byl již několik let od prvního, byl tím vztahem, který mi otevřel nový level a tím byla rodina. Děti, které jsem si vždy přála. Takže sex byl sice málo častý, avšak za účelem k početí dětí. Tento sex mi přišel vážně hluboký, citový a procítěný. Takže se splněnou částí života jsem si za několik týdnů hladila bříško. První dítě za pár let další. Chuť na sex v kojení nikde. Takže pohoda, klídek a harmonická rodina. Jenže vše jednou končí. Když bylo holce skoro dva roky, já již přestávala kojit a světe div se, chuť na sex neuvěřitelná. Co víc kolikrát až trapná. Šla jsem po městě a představovala jsem si sex s kýmkoliv. Můj muž neměl o sex takový zájem a já chtěla pořád. Nechtěla jsem ho podvádět. Tak jsme se dohodli, že se rozejdeme. No nevím, zvláštní rozchod kvůli takové záležitosti. Zůstali jsme přáteli a staráme se o své děti.

Další vztah bych řekla, byl že začátku euforií hlavně sexu. Takový sex jsem nikdy nezažila. Takový úplně jiný. Ale vše, jak už jsem řekla, trvá jen chvíli. Nepřestal mě bavit, ale už mám zase o dvě děti víc, moc starostí a moc věcí, co člověk musí zvládnout. Každá žena to zná. Je mi 36 a mám teď pocit, že už jsem opět na útlumu v chuti. Teď je pro mě lepší večerní pohádka s dětmi, film s přítelem a něco dobrého k jídlu. Tak uvidíme, jak to bude dál. Třeba za 10 let.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz