Hlavní obsah
Lidé a společnost

Když se chlap stane otcem a pak ženou

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Creative Commons / CC0 (volné dílo)

Jak se z muže stane žena a přitom je to otec dětí? Nepochopení a rozhořčení druhé vyměněné manželky.

Článek

Ráda sleduji v televizi Výměnu manželek. Někdy je to opravdu šokující, co jedna z rodin předvede. Samozřejmě jsme národ zvědavců a mnoho lidí čeká na nějaké peprné kostlivce ve skříni.

Dodnes nemohu zapomenout na Lucii z Výměny manželek, co měla osm dětí.

Teď zase dlouho nezapomenu na Výměnu manželek o tatínkovi Pepovi, který je otcem dětí, a teď je z něj Dominika. Jeho náhradní manželka byla v šoku. Já bych popravdě byla taky. Nejhorší, co by mi vadilo, je, že jeho současná přítelkyně Katka je samozřejmě heterosexuální. Teď po změně si má zvyknout na ženu vedle sebe. Dokonce ho podvedla, čemuž se tedy já nedivím. Náhradní manželka byla dost ve stresu, nechtěla pochopit situaci a nakonec to ukončila dřív, než výměna měla skončit.

Koneckonců nechat se předělat, protože se ve svém těle necítí člověk dobře, je v pořádku. Co mi však nepřijde v pořádku, že několik let spolu žili normálně jako muž a žena. Zplodili spolu dvě děti, které měli maminku a tatínka. A po čase se z milovaného tatínka stala „teta nebo druhá mamka“ Dominika.

Mě osobně nevadí, když je někdo lesba, gay, trans, nebo cokoliv jiného, když do toho netahají ostatní lidi. Tady je to trošku nátlak, děti vyrostou a pak jim to možná bude vadit. Rodiče jsou vzory svých dětí a třeba jejich syn bude taky chtít být ženou. Katka si myslím, že to nevydrží být vlastně se ženou, pokud je heterosexuální asi se přes noc nestane lesbičkou. V této Výměně manželek je podle mě Dominika/Pepa velmi sobecké povahy a myslí jen na své dobro a blaho. Všichni ostatní se musí přizpůsobit a nikoho nezajímá, jak se cítí ostatní.

Můj názor je, že toto už lidé cítí dlouho, že nejsou to, co mají být. A podle mě je dost nezodpovědné půl života dělat, že se nic neděje, zplodit děti a pak se všichni postavte na hlavu, já budu teď někdo jiný.

„Pokud jsou ve vztahu dva lidé šťastní, je pak štěstí všude okolo nich. Pokud jeden strádá, nabádá to k činům, které se nedělají.“

Na toto téma „jiných“ lidí je opravdu těžké říct slova pro pochopení nebo pro odpor. Já osobně se dozvědět, že můj chlap už není chlapem a brzy bude ženou, tak se nekompromisně rozejdeme. Já bych neunesla to, že je někdo jako já. Nosí moje oblečení, boty a děti budou koukat na to, jak se z jejich milovaného tatínka stává žena. Ne já určitě ne. Rozhodně sexuální život bych se ženou nedala až do konce života. Pro mě chlap musí být chlap, jako já pro něj žena. A tak já mám v tomto směru jasno. Jsem HETEROSEXUÁLNÍ. Nakonec nějaký experimenty líbání s holkám a podobně je otázka středních škol možná i vysokých, ale je to jen hra. Pokud je někdo lesba nebo gay, tak se to pozná už v dětství. Dnes je moderní doba a společnost je tomu dost otevřená a podporující, takže se to ví dřív, než v dobách minulých, kdy se za to trestalo třeba i smrtí.

Jediné, co mi není moc jasné, jsou tito lidé pak heterosexuální a nebo vyhledávají stejná pohlaví? Vím, že byl film o jednom malíři a ten se změnil na ženu, po poslední operaci zemřel, nedočkal se být ženou úplně. Ten byl tedy gay, líbili se mu muži. Po operaci, kdyby se dokonala by byl ženou a chtěl by žít s mužem. Takže by se z nich stal běžný pár. Kdyby to nikdo nevěděl, možná by to nikdo ani nepoznal.

Takže u této výměny nevím. Je Pepa na ženy a tím, že se proměnil na Dominiku, stal se tedy lesbou? Nebo vlastně je heterosexuální, ale teď má ženské tělo?

Každopádně dlouho budu na tuto Výměnu manželek vzpomínat a dle mého názoru se Katka stejně jednou rozhodne odejít za normálním heterosexuálním mužem.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz