Hlavní obsah
Cestování

Cesta do Asie, 20 let poté – 16. 9. 2004, Manali, Indie

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: matěj holub

Cesta z Manali do Lehu. Kašmír, Indie

Deníkové zápisky z téměř roční sólo cesty do Asie, den po dni, dvacet let poté.

Článek

Dnešek byl pohodičkový, odpočinkový den, celý propršený celkem silným deštěm.

Snídaně v Green Forestu, lenošení, aplikace ajurvédické skořicové mastičky, která zázračně funguje. Odpoledne jsem se vypravil do města ještě jednou zkontrolovat busy a zjistil jsem, že jede i v 15:00 a jede 15 hodin, takže zvolím ten ve 3 a budu se modlit, aby jel co nejdéle.

Foto: matěj holub

Zpět v tentokráte deštivém Manali

K obědu jsem si dopřál VEPŘOVÉ! Chili garlic s rýží a moc jsem si pochutnal. Po návratu jsem si dal ještě jednu odrbávací kůru kůže z pat pilkou a možná jsem to kapánek přehnal, neb po cestě na net večer jsem měl pocit, že jsem zakrojil příliš hluboko. Snad to zázračná mastička do zítra spraví.

K večeři výborná thukpa v Green Forestu, čajíček a cigárko. Výrazně jsem omezil kouření normálních cigár, které supluji beedi cigaretami, i když zdaleka ne v takové míře jako v Pákistánu.

Beedies jsou povětšinou ručně rolované „kornoutky“ z tabákového listu zabaleného v listu tendu. Chutají lehce kořeněně, ale ne tak jako hřebíčkové cigarety kretek, které si oblíbím v Indonésii.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz