Hlavní obsah
Cestování

Cesta do Asie, 20 let poté – 17. 8. 2004, Islámábád, Pákistán

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: matěj holub

Detail charakteristické výzdoby pákistánských náklaďáků

Deníkové zápisky z téměř roční sólo cesty do Asie, den po dni, dvacet let poté

Článek

Je to dočista nepochopitelné, ale mně se podařilo tady v tom pařáku nastydnout. Takže kromě potu ze všech pórů v těle mi ještě teče z nosu jako z kohoutku. Jedinou příčinou, která mě napadá, je klimatizace v net café.

Ráno jsem si dopřál vydatnou snídani: vajíčka, sýr, čápátí, paratha a po souboji s komáry při čtení vyrazil přes ulici na Passport Office pro pas. Dostal jsem prodloužení do 16. 9.

Odpoledne jsem se vydal na Super Market1 zkusit vypálit nové CD, při kteréžto příležitosti jsem zjistil, že na foťáku opět nefunguje displej, a tentokrát ani po velmi výrazném „poklepání“. Foťák nechtěl ani komunikovat s počítačem, což mě dost mrzelo, protože cena včetně CD byla 100,- Rs. Vedle by vypálili rovnou kartu, ale za 250,-. Tak jsem se po jídle a zmrzlině vrátil ještě jednou do prvního fotolabu, kde jsem se nakonec do počítače dostal a fotky vypálil.

Následovala netová seance a shami burger se zmrzlinou na závěr.

1 Nejedná se o typ prodejny, ale o název čtvrti a trhu v ní.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz