Hlavní obsah
Cestování

Cesta do Asie, 20 let poté – 27. 8. 2004, ISLÁMÁBÁD, Pákistán

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: matěj holub

Vzpomínka na Turecko - východ slunce nad Dogubayazitem.

Deníkové zápisky z téměř roční sólo cesty do Asie, den po dni, dvacet let poté

Článek

Dnešek začal tím, že jsem vyrazil pro čápátí a zapoměl jsem si vzít „money belt“!!! Money belt je taková subtilní ledvinka na peníze a doklady, kterou je nejbezpečnější nosit pod spodním prádlem. Celkem poctivě tak činím, až na dnešek. Naštěstí se do „mé“ boudičky nikdo nevloupal a tak k žádné úhoně nedošlo.

Vůbec se mi nechtělo do Rawalpindí, ale nakonec jsem se vykopal, ale úplně zbytečně, protože obchody s elektronikou byly zavřené. Tak jsem alespoň nějak domluvil průvodce Tibetem v Book Centre na pondělí.

K obědovečeři mám špagety s česnekem, následuje výlet na net, kde jsem se dozvěděl, že z Prahy snad pošlou schvalující fax. Takže se uvidí v úterý.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz