Hlavní obsah
Cestování

Cesta do Asie, 20 let poté – 31. 8. 2004, ISLÁMÁBÁD, Pákistán

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: matěj holub

Kapadokie (Turecko) je také vděčnou náhradou a výplní pro fotograficky nezdokumentované období v Islámábádu.

Deníkové zápisky z téměř roční sólo cesty do Asie, den po dni, dvacet let poté.

Článek

V noci mě po výletě na záchod nenechalo usnout nějaké šustění a lomození u popelnic, asi pes. A tak, když jsem již zabíral, mě docela vyděsilo zašustění přímo u mě v boudičce, a tak jsem v domnění, že je to ten pes, a v rozespalosti 3× zaštěkal (huf, huf, huf). Nic tam však nebylo a tak se mi voják, co hlídal, ráno docela smál. Tak jsme se zasmáli spolu, protože zcela jistě nerozuměl ani slovu z mého vysvětlení.

Nepříjemným zjištěním byla bolest dásně u horní osmičky, kterou jsem diagnostikoval jako zánět dásně a ihned se pustil do jeho léčení „invazivní metodou“. Nejprve jsem dáseň rozšťoural interdentálním kartáčkem namočeným v Jodisolu a pak ještě pořádně normálním kartáčkem též vydatně namočeným v Jodisolu. Léčbu jsem sichroval vykloktáním a vykartáčkováním zubu slanou vodou, jelikož mo přišlo, že vnitřního užívání desinfekce k vnějšímu použití bylo již příliš. Celou tvář jsem pak (zvenku!) vydatně namazal ichtyolkou. Nejsem si vůbec jist, zda mast dokáže prostoupit tváří až k dásni. Zdá se však, že zákroky pomohly, neboť k večeru bolest ustoupila.

Dočetl jsem Koontze „Dragon Tears“ a musím konstatovat, že je to naprostá blbost. Knihu ve svých původních zápiscích označuji zcela jiným slovem, protože „blbost“ kvalitu knihy nevystihuje důkladně, ale editoři seznamu by mi pak museli psát, abych použil výraz jiný, tak jim rovnou takto šetřím práci, neboť si jí vážím a při pomyšlení na to, co všechno musejí chudáci přečíst - a teď nemyslím jen své vandrácké výplody - mi nezbývá než vyjádřit obdiv.

Večerní výlet na net jsem zakončil obligátním „shamíkem“, limčou a zmrzkou.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz