Hlavní obsah
Rodina a děti

Deník matky citlivky (den 5.)

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Unsplash

Vánoce jsou už příští týden. Zdá se mi to nebo to zase šíleně uteklo?

Článek

Milý deníčku,

včera jsem si uvědomila, že Vánoce jsou už příští týden. Zdá se mi to nebo to zase šíleně uteklo? Většinou co neudělám v listopadu, tak to v prosinci už nestihám.

Co jsme zatím stihli:

- Upéct linecké.

- Sníst linecké.

- Koupit většinu dárků.

- Vyždímat dvě výplaty (v mém případě rodičáky) až na dno.

- Vytvořit adventní věnec, který už skoro celý opadal.

- Předvánoční úklid. Kde se tu zase vzal ten nepořádek fakt nechápu.

- Pověsit venku vánoční výzdobu. Letos to jsou přesně 3 ozdoby.

- Vidět snad všechny české vánoční pohádky. (Zjistila jsem, že když trávím celý den se synem sama, pomáhá mi pouštět si je jako kulisu. Sice z celé pohádky vidím celkem třeba 5 minut, ale den mi pak líp ubíhá a tolik se nenervuji.)

A to je asi tak vše.

Seznam toho, co jsme chtěli stihnout, rozepisovat nebudu. Ale určitě by tam bylo víc druhů cukroví a domácí vaječňák.

Nicméně, honit se za „dokonalým Štědrým dnem“, o tom přece Vánoce nejsou. My budeme rádi, když budou klidné, budeme spolu, dáme si cukroví (klidně kupované) a podíváme se na pohádku (třeba tentokrát uvidím víc než pár minut). A taky, když si je užije náš syn, pro kterého to budou už druhé Vánoce.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz