Hlavní obsah
Rodina a děti

Deník matky citlivky: „Zážitková“ gastronomie

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Unsplash

V tomto příběhu nedošlo k ublížení na zdraví žádného zvířete ani dítěte.

Článek

Milý deníčku,

fakt by mě zajímalo, co se tomu našemu dítěti občas honí hlavou. Tipuji, že něco takového:

„Hele, kočko, s čím si to hraješ? Jů, to je hezký, jak se to na zemi pěkně mrská. Ukaž mi to! Jé a v ruce se to taky hejbe. Měl bych to zkusit ochutnat. Mňam, to je dobrý! Mami, proč křičíš, vždyť jsem zatím olízl jen tu hlínu, co byla na tom. A jaká je dobrá! Asi bych se do toho měl pořádně zakousnout, než mi to uteče. Mami, nekřič, to nemám rád. Na zem? Já to nechci položit na zem. Chci si to nechat. Vezmu si to s  sebou, jo?“

Můj syn dnes poprvé ochutnal žížalu. Co k tomu dodat… raději asi nic. Jdeme domů na oběd. Máme špagety.

Dobrou chuť.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz