Hlavní obsah
Láska, sex a vztahy

Jak Lucie randila se dvěma manažery najednou a o následné pomstě jednoho z nich

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: create.vista.com

Skutečný příběh o tom, jak má kamarádka a kolegyně z hypermarketu měla románek s dvěma muži na jednom pracovišti. Bohužel pro ni pomsta jednoho z nich byla sladká.

Článek

Před časem k nám do hypermarketu nastoupila externí spolupracovnice Lucka. Ačkoli jí ostatní kolegyně záviděly, že se stará o úsek, který je dobře placený, dělaly jí naschvály a přehazovaly zboží nebo cenovky, já jsem s ní vycházela dobře. Když jsem něco potřebovala přefotit pro klíčového manažera, nebo něco vyřešit, vyšly jsme si vstříc a naopak.

Netrvalo dlouho a začal se kolem ní motat obchodní zástupce z oddělení knih Kamil. Lucka se právě rozváděla, a tak jsem jí poradila, že malý flirt neuškodí, že mu přeci nemusí lhát, ani si ho hned brát.

Po krátkém čase jsem si všimla, že jí pomáhá s vybalováním zboží, tahat velké palety se zbožím, nebo shánět klíče od skladu. Začali společně odcházet po směně a Lucka vypadala spokojeně. Když jsem se jí na románek vyptávala, moc ochotně nevyprávěla, ale potutelně se usmívala. Idylka ale skončila ve chvíli, kdy zjistila, že není první ani jediná v marketu, se kterým má Kamil randíčka. Ačkoli o nich dvou věděli prakticky všichni, začal si vyrážet s další kolegyní z oddělení pekařství. Flirtoval dokonce s holkami z dárkového zboží, které bylo naproti pokladnám.

Když se to Lucka dozvěděla, oznámila mi, že fakt dík a ať jdeme na drink. Situaci brala sportovně, ale neměla o Kamila už dále zájem. Zároveň z ní ale vypadlo, že ani ona nemá svatozář a opravdu hodně se jí líbí Key account manager Marek.

Tentokrát mi to nepřišlo jako dobrý nápad, jednak proto, že to byl v podstatě její nadřízený a druhak, protože obchoďák je jedna velká drbárna. Tohle prostě nemohlo dopadnout dobře. Za nějakou dobu vidím, jak se Lucka smíchy láme v pase u automatu na kávu s Markem, jindy jsem je potkala v přilehlé kavárně. Nic jsem z ní nevypáčila, ale bylo mi to jasné. Tentokrát ovšem románek netrval dlouho. Po jedné společně strávené noci jí řekl, že je zadaný a ať se nezlobí. Lucka to vzala s hrdostí jako vždy a začala se věnovat raději práci, s tím, že na chlapy už kašle.

Zde by příběh mohl skončit, ale teprve začíná. Samozřejmě se rozjela šuškanda, která neminula nikoho a už vůbec ne Kamila. Kamil měl sice zásobu milenek, ale také velké ego, a tak začal Lucce zase nadbíhat, což ovšem dráždilo Kamilovo další nápadnice. Celé se to rozjelo tak rychle, až vedoucí z kanceláře řekla Key account managerovi Markovi, že Lucie vypráví, jak spolu měli poměr a jak to bylo úžasné, po celém marketu. Ten si to nenechal líbit, dal Lucii pěkný kartáč, začal čím dál víc kritizovat její práci, rychlost a efektivitu. Navíc pojal podezření, že to Lucka táhla souběžně s ním i s Kamilem. Do toho na ni donášela vedoucí, zkrátka se to celé vymklo kontrole .

Bylo to poprvé, kdy jsem viděla Lucku plakat a dělat si starosti. Lucka začala vypadat opravdu unaveně a vystresovaně a do toho měla stále za zadkem Kamila. Těžko říct, proč to Kamil udělal, ale v den, kdy věděl, že Lucku čeká velká kontrola skladu, pověsil na zeď ceduli: ,,Miluji tebe , protože jsi můj život, miluji život, protože mi dal tebe“. To byla pro ,,klíčáka“ Marka poslední rána do jeho ega. Křičel po celém skladu, že to snad není možné, jakou mu Lucie udělala ostudu, a že teď se bude stydět do marketu vůbec přijít. A tak Lucce nezbylo, než ve vlastním zájmu tuhle práci opustit.

Na to se dá říct jen jedno, co je v domě, není pro mě. S Luckou jsme stále v kontaktu a tvrdí, že podruhé už stejnou chybu neudělá. Asi se pěkně vytrestala. A upřímně, i když jsou zkušenosti nepřenositelné, poučilo to i mě. V takové situaci bych se rozhodně ocitnout nechtěla.

A co vy? Dostali jste se někdy vlastní vinou do podobně slepé uličky, kdy to nemohlo dopadnout dobře?

Anketa

Měli jste někdy poměr na pracovišti?
Ano, ale nejsem hloupý/á jako Lucie z příběhu, vše se ututlalo
19,9 %
Ano, ale byla to láska, měli jsme vztah
22,3 %
Ne, co je v domě není pro mě
57,8 %
HLASOVÁNÍ SKONČILO: Celkem hlasovalo 287 čtenářů.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz