Hlavní obsah
Aktuální dění

Požár domu způsobený pyrotechikou v pražských Štěrboholech

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: Maya

Pozor na pyrotechniku, neškodná zábava s petardami způsobila požár stromu a později celého domu.

Článek

V noci kolem 1:30 z 24.7. na 25.7. jsem šla zavřít okna. Myslela jsem, že nějací „kokosy“ opět pouští petardy, což se v posledních dnech stávalo často. Tentokrát, ale skončila tato zábava tragédií.

Foto: Maya

požár

Jaké bylo šokující překvapení, když jsem zjistila, že hoří strom. V dálce již byly slyšet sirény hasičů. Přesto jsem se obula a běžela se podívat, zda není potřeba někomu pomoci.

Foto: Maya

Požár

Na místě bylo již několik policejních vozů, sanitka a hlouček sousedů. Proto jsem se vydala zpět k domovu. Pro nás z okolí je to jen adrenalinový zážitek, pro majitele ale obrovská tragédie. Naštěstí se nikomu nestalo nic vážného.

Foto: Maya

Přijelo na 15 hasičských vozů a kolem 3. hodiny ranní, byl požár pod kontrolou. Jejich práce byla nedocenitelná, profesionální a velmi rychlá. Zaslouží si velké uznání.

Foto: Maya

Jediné, co bych k tomu dodala, že obezřetnost při jakékoli manipulaci s pyrotechnikou je velmi důležitá a nelze ji podceňovat. Mně i dalším sousedům, je tento příběh velmi líto a doufáme, že se majitelé brzy zotaví především z psychického traumatu, které takový zážitek bezpochyby provází.

zdroj: vlastní, info zpráva HMP,www.pozary.cz

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz