Hlavní obsah
Zdraví

Muž, který píše o menstruaci, vůbec nemůže vědět, o čem je řec

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Pixabay/Public domain

V posledních dnech na mě čím dál častěji vyskakují články o menstruaci. Na tom by nebylo nic zvláštního, kdyby tyto poučky a informace nepsali muži. Proto se ptám, co muži vědí o menstruaci, když o ní neustále píší?

Článek

Během svého pravidelného brouzdání po internetu jsem narazila na velmi zvláštní článek, který se týkal menstruace. Všimla jsem si však, že ho píše muž. Proto se ptám, co muži vědí o menstruaci, že mohou s jistotou tvrdit některé informace, které jsou v daném článku uvedeny? Menstruace není jako téma sobotních nákupů. Ženy často prožívají nesnesitelné peklo, některým z nich je velmi špatně a některá nemá ani sílu se první den dojít osprchovat. Autor článku o hygieně však uvádí, jak je hygiena důležitá a jaké pomůcky ženy používají. Muži si totiž velmi často myslí, že menstruace je pouhé pětidenní krvácení. Jenže pro ženy to má silný význam.

Muži a jejich názor na menstruaci

Proto jsem se zeptala několika mužů, co si vlastně o menstruaci myslí. Bylo mi řečeno, že je to jenom „obyčejné“ krvácení, které za pět dní přejde. Že to pro ženu nemůže být nic, co by jí v životě výrazně omezovalo nebo bránilo v jakékoliv činnosti. Jiný muž mi řekl, že je to období, kdy je žena „špinavá“ a protivná. Nikdo mi však nebyl schopen odpovědět na to, co ženy prožívají. Ženy mají leckdy opravdu velké bolesti a období menstruace je pro ně peklem. Během tohoto období nejsou často schopny dojít do zaměstnání, mají teploty, zvrací a neudrží se na nohách. Samozřejmě, že každá žena menstruaci prožívá úplně jinak. Ale všechny žena mají jedno stejné. Jsou omezené.

Menstruace ženy omezuje

Muži si vůbec neumí představit, jak omezující a stresující je menstruaci dostat například v létě. Chcete jet k moři a musíte dávat pozor, abyste to tam „nedostaly“. Samozřejmě že možným řešením je prodloužení období pomocí tabletek apod. Jenže s tímto problémem se muži srovnávat nemusí. Muž neřeší, kdy bude mít své dny, kdy nesmí do bazénu, kdy by neměl chodit tancovat a kdy mu zase bude zle. Proto mě tedy zajímá, jak si vůbec muž, a to především neodborník, může dovolit psát o menstruaci?

Zdroje: Autorský text, článek o menstruaci

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz