Hlavní obsah
Lidé a společnost

Jak můj syn Mara Slouka - Youtuber s PAS - představil rodné město Zábřeh

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Mira Slouka

Zajímají vás informace o různých místech, jako jsou historická jádra měst, zajímavosti a kuriozity v Česku, případně krásné scenérie… Tentokrát vám představíme Zábřeh.

Článek

V mém prvním příspěvku jsem vám podrobněji popsal, proč natáčíme videa, co tím sledujeme a co bychom si přáli. Dnes bych vám rád představil způsob, jak pracujeme na tvorbě videa.

Pokud si myslíte, že jen vyběhneme ven z domu a jdeme natáčet, tak se velice mýlíte. My totiž nebydlíme společně, ale já se po rozvodu ocitl asi 100 km od Markova bydliště. Takže jsem si jej „půjčoval“ i s jeho mladší sestrou ob víkend. Do této situace ještě vstupoval fakt, že jsme někdy nejeli ke mě domů, ale jeli jsme k jejich babičce, mé mamince, která bydlí na třetím místě… Takže už jen výběr místa natáčení musel zohlednit fakt, kde se ten který víkend hodláme nacházet. Pak již stačilo jen vybrat v okolí zajímavé místo a jelo se natáčet.

No, jelo se natáčet… Před samotným natáčením jsem musel připravit scénář, který vám níže odprezentuji. Scénář jsem nejprve psal rukou velkými písmeny na list papíru, později jsem si koupil digital paper tablet reMarkable 2, který mi tuto činnost značně usnadnil.

Scénář Zábřeh

Ahoj Lidi!

Dnes vám ukážu město Zábřeh. Tady už 15 let bydlím.

Tohle je Masarykovo náměstí s radnicí

Zábřeh má i kino Retro

náměstí Osvobození

Gymnázium

Nové vlakové nádraží

Zábřehem protéká Moravská Sázava, která se pak vlévá do Moravy

Kousek od Zábřehu teče řeka Morava

Jsou tu krásné procházky

Plavecký bazén

Pivnice ve sklípku

Kousek od Zábřeha je cyklostezka na bývalém tělese dráhy. Nově tu je tunel.

Doufám, že se vám Zábřeh líbil a už teď se těším na další video.

Zdraví vás Mara Slouka

Takto jednoduchým, heslovitým způsobem jsem si připravil jednotlivé záběry a pak již na místě s trochou improvizace s Markem jsme jednotlivé záběry natočili. Kromě záběrů na Marka vše ostatní točil Marek. Výsledek můžete vidět níže v odkazu. Později jsme začali více pracovat i na postprodukci, začali jsme zařazovat doprovodnou hudbu, aby zmizela tichá místa, prostřihy apod. Konec konců se můžete podívat na novější videa, která již jsou mnohem propracovanější.

Budeme s Markem velice rádi, když naše videa budete sledovat, sdílet či komentovat a pomůžete Markovi splnit si jeho sen, vydělat si své vlastní peníze prostřednictvím tvorby obsahu na YouTube.

A tady je výsledek:

Za přečtení článku a podporu děkují Mara a Mira.

S úctou,

Mira Slouka

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Související témata:
Zábřeh

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz