Hlavní obsah
Cestování

Olomouc, jak ho vidí Youtuber s autismem

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Mira Slouka

Zajímají vás informace o různých místech, jako jsou historická jádra měst, zajímavosti a kuriozity v Česku? Tentokrát se podíváte do Olomouce a to hned dvakrát.

Článek

Olomouc.

Pro Marka „střed vesmíru“. Nevím, čím si to město zasloužilo, ale Marek Olomouc miluje. Možná je to tím, že jsem se po rozvodu přestěhoval právě do malého „bytečku“ v Olomouci a Marek tu zažíval různá dobrodružství se mnou a jeho mladší sestřičkou Jančou. Bral jsem si je totiž do péče od bývalé manželky a v ten moment jsem se jim věnoval na tisíc procent. Chodili jsme na procházky po okolí občas zašli do rodinného zábavního parku Krokodýlek, do kina v Olomouc City a na mnoho dalších míst. Pro děti to asi bylo v rámci možností to nejlepší období, protože jsem se jim v ten moment maximálně věnoval.

Foto: Mira Slouka

Marek a Janča v Čechových sadech

Protože se velice dobře znám s panem primátorem Mirkem Žbánkem, který byl před vstupem do politiky šéfem firmy, se kterou jsme velice úzce spolupracovali, požádal jsem ho o rozhovor. Jak uvidíte ve videu, v ČT 1 bychom neuspěli, ale Marek se opravdu snažil a Mirek nám velice pomohl svými zkušenostmi. Po rozhovoru jsme se vydali na krásnou a dlouhou procházku po jarní Olomouci a natáčeli, co to šlo.

Jak už jsem psal, Marek to má v Olomouci velice rád, nezůstali jsme tedy jen u jednoho videa. Můžete se kochat krásami krajského města jak v denních, tak i nočních hodinách. Video v noci trochu dost kazí fakt, že jsme natáčeli v době vrcholící energetické krize a je vidět, že město svítí mnohem méně, než bývalo obvyklé.

Takže dost už bylo čtení, pohodlně se usaďte, procházka Olomoucí začíná…

Video č. 1 ze dne 19. 3. 2022

Video č. 2 ze dne 5. 3. 2023

Nedávno jsem vám představil i vánoční trhy v Olomouci, takže si článek s videem můžete přečíst zde.

Za vaši zpětnou vazbu, komentáře a lajky vám budeme moc vděční. Také si, prosím, zapněte odběr Markova YouTube kanálu, pokud vás videa zaujala.

S úctou,

Mirek & Marek Sloukovi

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz