Hlavní obsah

Dcera jela na dovolenou a mě zůstaly oči pro pláč. Vzala si tajně půjčku na mé jméno, říká Hana (70)

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: Foto: Vytvořeno pomocí Ai - Microsoft Designer

Dcera odjela na dovolenou a já jsem měla radost. Celý rok šetřila a moc jsem jí přála, aby se na Maledivy podívala. To jsem ale netušila, že mi lže a vůbec si peníze nespořila. Celou dobu jsem sponzorem já, ale vůbec o tom nevím.

Článek

Když moje dcera vyrazila na dovolenou na Maledivy, byla jsem opravdu šťastná. Celý rok údajně šetřila, a já jí z celého srdce přála, aby si tu vysněnou cestu užila. Nikdy by mě nenapadlo, že za jejími přípravami stojí něco úplně jiného, a že ve skutečnosti si peníze nespořila.

Dcera jela na dovolenou a mě zůstaly oči pro pláč

Celý tento rok jsem věřila, že je moje dcera zodpovědná a nezávislá. To se však změnilo jednoho dne, kdy mi přišla složenka a já zjistila, že si na mé jméno vzala půjčku ve výši 160 000 korun. To bylo v okamžiku, kdy jsem si uvědomila, že nevědomky jsem celou dobu jejím sponzorem.

Cítila jsem směsici zrady a šoku, jak se ve mně rozléhala zklamanost z toho, že mi dcera tak dlouho lhala. Jakmile se vrátila z dovolené, okamžitě jsem ji konfrontovala s tím, co jsem zjistila. Snažila se to nejdříve omluvit tím, že to byl jediný způsob, jak si mohla dovolit tak drahý výlet, ale já jsem trvala na tom, že jsme měly mluvit otevřeně o jejích finančních možnostech a hledat řešení společně. Vždyť já bych jí klidně půjčila nebo přispěla.

Vzala si tajně půjčku na mé jméno

Rozhodla jsem se, že musíme najít cestu, jak tuto situaci vyřešit a zároveň obnovit naši vzájemnou důvěru. Bylo jasné, že půjčka musí být splacena, ale dcera musela přijmout plnou odpovědnost za své činy. I přes veškerou bolest a zklamání jsem věděla, že jako rodina musíme zůstat pevní a podporovat se navzájem, abychom překonali i tyto těžké okamžiky.

Zdroje: autorský text a příběh Hany

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz