Hlavní obsah

Dovolená s dítětem se proměnila v horor. Můj syn udělal ostudu na celé letadlo, říká Monika (45)

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: Foto: generováno pomocí Microsoft Designer

Monika se vydala se svým synem na dovolenou do Řecka. Letěli letadlem, a protože je to maminka samoživitelka, bylo vše na ní. Má však možnost pracovat z domova, a tak se rozhodla synovi udělat příjemné léto. To se však změnilo v horor a ostudu.

Článek

Dovolená s dítětem, na kterou jsem se jako samoživitelka nesmírně těšila, se nečekaně proměnila v noční můru. Cestování s mým synem bylo vždy trochu náročné, ale tentokrát to překročilo všechny meze. Vždy byl můj Kuba trochu divoch, ale dokázala jsem ho zkrotit. Letadlem neletěl poprvé, takže jsem věřila, že to bude legrace. Ale vůbec nebyla.

Dovolená s dítětem se proměnila v horor

Letěli jsme k moři, a já jsem si přála, aby to pro nás oba byl příjemný únik od každodenní rutiny. Jakmile jsme však nastoupili do letadla, syn začal být neklidný. Marně jsem se snažila zabavit ho hračkami a knížkami, ale nic nezabíralo. Dala jsem mu tablet, telefon, cokoliv chtěl. Vše zabralo jen na pár minut. Jeho křik se rozléhal celým letadlem a já cítila stále narůstající pohledy ostatních pasažérů. Bylo mi studno, ale naštěstí lidé měli soucitné pohledy a snažili se mě pochopit. I letušky mi pomáhaly, ale vše bylo marné.

Na chvíli se situace uklidnila, a já si v duchu oddechla. Zavřela jsem na moment oči a doufala jsem, že zbývající část letu proběhne hladce. Jenže právě v tu chvíli se stalo něco neuvěřitelného. Můj syn se dostal k láhvi s vodou a před tím, než jsem stihla zasáhnout, ji vzal do rukou polil pána vedle nás. Nevím, co ho to napadlo, ale ve svém rozmaru se navíc úmyslně počůral. Nakonec to všem ukazoval. Nejen že to vzbudilo pozornost celého letadla, ale já jsem byla naprosto pokořena a zahanbená.

Můj syn udělal ostudu na celé letadlo

Zbytek letu jsem se snažila utišit syna i uklidnit rozrušeného spolucestujícího, který byl pochopitelně rozzlobený a velmi nepříjemný. Když jsme konečně přistáli, cítila jsem úlevu, ale i hlubokou únavu a zklamání z toho, jak se naše vytoužená dovolená začala. Rychle jsem utíkala pryč a doufala jsem, že při zpátečním letu nepotkám nikoho ze svých spolucestujících. To už bych nezvládla.

Zdroje: autorský text a vyprávění paní Moniky

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz