Hlavní obsah

Moje matka mi udělala pořádnou ostudu. Něco takového se už nesmí opakovat

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: Unsplash/Public domain

Vyrazila jsem si s mamkou na dámskou jízdu. Docela jsem se těšila, i když jsem věděla, že je mamka trochu zvláštní osoba. Jenže to jsem netušila, co mi provede. To byla ostuda.

Článek

Vždycky jsem věděla, že moje matka je trochu excentrická osoba, ale co předvedla minulý týden, přesáhlo všechny moje představy. Nikdy bych nečekala, že by se něco takového mohlo stát, obzvlášť ne na veřejnosti a už vůbec ne na místě, kde jsem právě chtěla udělat dobrý dojem.

Moje matka mi udělala pořádnou ostudu

Stalo se to na večírku, který pořádal můj nový zaměstnavatel. Byl to vlastně můj první společenský večer ve firmě a já jsem se chtěla ukázat v nejlepším světle. Představovala jsem si, že si s kolegy v klidu popovídám, možná navážu nějaké důležité pracovní kontakty. Protože jsem se cítila trochu nervózní, rozhodla jsem se vzít s sebou jako morální podporu svou matku.

Jakmile jsme dorazily, bylo jasné, že matka má jiné plány na večer. Při příchodu na recepci si všimla obrovského dortu, který byl připraven na oslavu firemního výročí. Aniž by se někoho zeptala, rozhodla se dort ochutnat – a to ještě předtím, než ho hostitelé stihli oficiálně představit.

Něco takového se už nesmí opakovat

Já jsem mezitím stála s novými kolegy a snažila se zapojit do konverzace, když v tom náhle zaslechnu smích a vzrušené šeptání. Otočila jsem se a uviděla jsem svou matku, jak stojí uprostřed sálu s prstem plným krému, který právě olízla přímo z dortu. Hosté ji zírali v úžasu a někteří se dokonce smáli. Většina z nich byla ale znechucena. tmosféra byla nevysvětlitelně trapná a já jsem cítila, jak mi rudnou tváře. Moje první reakce byla matku odtáhnout pryč a snažit se situaci nějak zachránit.

Omluvila jsem se za ni všem, kdo stáli poblíž a snažila se rychle změnit téma. Ale škoda byla už napáchaná. Na cestě domů jsem matce vysvětlila, jak vážně mě její chování zasáhlo. Bylo mi jasné, že musím nastavit jasné hranice, co se týče společenských akcí. Přísahala jsem si, že taková situace se již nikdy nesmí opakovat. Moje matka to pochopila a slíbila, že bude příště více dbát na to, jak se chová, obzvlášť když bude se mnou.

Zdroje: autorský text

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz