Hlavní obsah
Lidé a společnost

Starší muž se vymočil do bazénu. Toalety jsou prý moc daleko a ve vodě se to ztratí

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: Pixabay

Když se do bazénu vyčůrá dítě, vždy má každý plno nadávek. Ale když to udělá dospělý jedinec, je to vlastně v pořádku, protože je to chudák nemohoucí. V pořádku to není a je to nechutné.

Článek

Na jedné letní dovolené, kde si paní Helena užívala zasloužený odpočinek u bazénu, se stala svědkem situace, která ji zanechala v rozpacích, ale také ve velkém zamyšlení. Bylo to horké dopoledne a bazén byl plný radostně šplouchajících dětí a odpočívajících lidí. Paní Helena, která seděla ve stínku, si všimla jednoho staršího pána, jak se pomalu brodí vodou směrem ke středu bazénu. Přitom však dělal něco jiného než ostatní. Rozhodně se tam nekoupal.

Starší muž se vymočil do bazénu

Na dovolené u bazénu jsem byla svědkem situace, která mě opravdu znechutila. Bylo to přesně v moment, kdy se uvolňovala atmosféra dopoledního vedra, a já seděla ve stínu pod slunečníkem a užívala jsem si pohled na děti, které dováděly v nedalekém bazénu. Bylo tam plno lidí, kteří se chtěli ochladit před parným letním dnem.

V tom jsem si ale všimla staršího pána, který se pomalu brodil bazénem až do jeho středu. Jeho chování bylo na první pohled nevinné, přišlo mi to, že někoho hledá, ale to, co následovalo, mě opravdu zarazilo. Muž se najednou zastavil a ponořil se trochu hlouběji do vody. Bylo zřejmé, že zatlačil, protože jeho obličej se na chvíli zkřivil. Poté si podepřel rukou své nádobíčko bylo jasné, že se vymočil. Poté se podrbal, rozhlédl se kolem sebe a odešel z vody ven. Tam si sedl na své lehátko a začal si číst noviny.

Toalety jsou prý moc daleko a ve vodě se to ztratí

Celá situace byla naprosto šílená a pro mě jako pozorovatelku velmi nechutná. Nedalo mi to a šla jsem se ho zeptat, proč se vyčůral do bazénu, jestli mu to přijde normální. On mi řekl, že toalety jsou prý moc daleko a ve vodě se to ztratí. Řekla jsem mu, že je to nechutné a co když má nějakou nemoc. Na to mi odvětil, že chlor dezinfikuje.

Později jsem o tom mluvila s přáteli a znovu si uvědomila, jak důležité je udržovat standardy chování, bez ohledu na věk. Tato situace mě nepříjemně překvapila a připomněla mi, že pravidla a slušné chování by měly platit pro všechny, aby si dovolenou mohl užívat každý bez nepříjemností. Když to udělá dítě, každý nadává a křičí. Ale když to udělá dospělý člověk, všichni dělají, že se nic neděje. Tohle se prostě nedělá.

Zdroje: autorský text a vyprávění Heleny

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz