Hlavní obsah
Názory a úvahy

Co zlomí Petru Fialovi vaz?

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Twitter Pavla Blažka

Ministr Pavel Blažek na kolokviu v Břevnovském klášteře

Pavel Blažek nakonec bude muset odejít. Akorát to bude stát spoustu hlasů, než to premiérovi dojde.

Článek

Martin Nejedlý, dřívější spojka mezi Vladimírem Putinem (jehož portrét ještě nedávno nosil na krytu mobilu) a Milošem Zemanem, je také spojkou s ministrem spravedlnosti Pavlem Blažkem (a potažmo s předsedou vlády Petrem Fialou). Blažkovi nikdy stýkat se s divnými lidmi divné nepřišlo; dělá to celou dobu, co je ministrem. Psala jsem nedávno o tom, jak si v mém milovaném klášteře dala sraz parta proruských putinovců, dezinformátorů a antisemitů. Ministr spravedlnosti nemohl chybět; dokonce se tím sám chlubil na sociálních sítích.

Nemám moc v oblibě psát politikům; jen když mě úplně vytočí a nemám ani chuť mluvit sprostě. Někdy se to tak ale prostě sejde a u Pavla Blažka se mi to sešlo v poslední době několikrát.

Jeho nynější opilecké výmluvy na to, že pršelo a on šel náhodou kolem a zahlédl Martina Nejedlého, který seděl v zadní části hospody, jsou trapné. Když už člověk chce pít, tak to musí umět. Sama jsem strávila mnoho času po hospodách s legendami české politiky a žurnalistiky. Vypilo se mnoho piv a mnoho panáků, ale nikdy, nikdy v životě jsem nezažila, že by u stolu s námi seděl člověk, který je bezpečnostním rizikem pro stát, kterého má už léta v hledáčku BIS a o kterém se dodnes neví, co vlastně v Rusku těch několik let, kdy tam bydlel, dělal.

Jak říkám, že nemám ve zvyku moc psát politikům, tak včera jsem to zase porušila a napsala rovnou premiérovi.

Doufám, že mu to dojde a že to nebude trvat moc dlouho.

Zdroje:

https://monikalefay.cz/

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz