Hlavní obsah
Rodina a děti

Skoro úspěšný začátek školního roku

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: pexels.com/Anastasia Shuraeva

Aneb jak nám vše ne/vyšlo.

Článek

Začátek školního roku je vždy náročný, pro ty z nás, co nechávají vše na poslední chvilku je to obzvlášť hektické období. Pomůcky – nejsou skladem, stihne to přijít? Platby – posílala jsem to už? Bačkůrky – jsou jí ještě ty z června? Letošní zahájení školního roku jsem měla za úspěšné, pomůcky, jejichž seznam jsem měla už od začátku července, jsem objednala v polovině srpna, stihly dojít do konce měsíce. Penál, aktovka, kufřík na výtvarnou výchovu, tělocvik - vše poctivě sbalené dle seznamu, připravené v neděli, krásný celý den před nástupem do školy.

V zásobě samozřejmě náhradní tuhy, gumy, lepidla, obaly, pravítka, sešity a vše, co se po pár týdnech unaví, a je potřeba dokoupit – prozíravě jsem objednala od všeho po více kusech, ať se neopakuje loňský rok, kdy jsem den před výtvarkou řešila, že už nemá lepidlo…

První den na hodinu, jízda autem s převozem všeho potřebného. Přišla otázka, která mě lehce vyvedla z míry: ,,Mami, a zítra už jedu autobusem?“ – sakra, kupón jsem nekoupila. Čekala mě cesta na nádraží, pořídila jsem žádaný kupón a stále plná uspokojení, jak to letos vyšlo, vyrazila zpět k domovu.

Druhý den vyučování dle rozvrhu. Naučená z předešlého roku jsem neřešila, jak z družiny - samozřejmě jako vždy tak, že stihne autobus. Po dvou hodinách, kdy už měla být dcera doma, mi volá, že jsem nenapsala paní učitelce, v kolik má jít, takže je ještě v družině, kdy si pro ni přijedu. Jejda, nevadí, tak tam ještě chvilku vydrž, půjdu z práce dřív a jedu.

Třetí den ztratila průkazku, našel ji venku spolužák ze staršího ročníku. No nevadí, o nic by nepřišla, ráno jela na černo, protože jí někdo (čti já) nevyměnila starý kupón za nový…

Větší polovina prvního týdne za námi a moje původní přesvědčení, jak to máme letos parádně zvládnuté, už vzalo za své. Znovu se těším na prázdniny, jako když mi bylo 10. Všem rodičům přeji úspěšný školní rok!

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz