Hlavní obsah
Příběhy

Zboží jsem z pásu zase vrátil do košíku a odešel. A pokladní odvětil jen tři slova

Foto: Freepik

U samoobslužných pokladen byla fronta, tak jsem šel k normální. Po chvíli už jsem toho litoval.

Článek

Tenhle obrázek jsem v supermarketu viděl poprvé v životě. U samoobslužných pokladen bylo obsazeno, zatímco klasická pokladna byla volná. A i když ty samoobslužné preferuji, nechtěl jsem zbytečně čekat, a tak jsem se rozhodl, že půjdu ke klasické kase a že svůj nákup vyskládám na pokladní pás. Ale potom jsem zjistil, jak velká chyba to nakonec byla.

Nepříjemná pokladní

Dojdu k volné pokladně, položím si košík a začnu těch pár svých položek rovnat na pás, mezitím už mi ho pokladní spustí, takže mám tu trochu zboží rozloženou po celém pásu, jako by byla celá pokladna jen pro mě. Očividně to té pokladní vadí, protože na mě nejen nevrle kouká, ale vcelku ostrým a hodně drsným hlasem mě upozorní na to, že bych měl být rychlejší. A já si v hlavě říkám, proboha, proč? Jsem na nákupu, tak ten pás neměla pouštět, nebo ho měla posunout jen o kousek, sám se přece neaktivoval.

Stále vyndávám zboží a slyším další nepříjemnou větu, prý jestli mám kartičku. Ať si ji jdu naskenovat, aby mohla hned začít markovat. Odvětím, že si nejdřív vyrovnám nákup a potom můžeme jít na to. To je očividně na tu naštvanou dámu moc, protože odvětí něco v tom smyslu, že na její pokladně má hlavní slovo ona a žádný zákazník ji nebude zdržovat.

Abych vás nezdržoval

A to je na mě poslední kapka. Jdu k ní, ona si myslí, že si asi pípnu zákaznickou kartičku. Ale já jdu se svým košíkem v ruce a, když jsem u ní, začnu zboží z pásu dávat zpátky do košíku. Prostě končím, na tohle nemám nervy, jdu čekat frontu na samoobslužnou kasu, kde je klid. Ona na mě kouká, co že to dělám, co si to dovoluji. Tak jí jen suše řeknu, že jdu na jinou pokladnu.

Nechápe, kroutí hlavou a ptá se, proč? Zastavím se, podívám se na ni a klidným, i když trochu drzým hlasem řeknu jediné – abych vás nezdržoval. Tahle tři slova ukončují mou konverzaci s ní, zatímco ona stále ještě něco mumlá a její výraz je o poznání naštvanější.

Nedivím se

Radši počkám déle u samoobslužné pokladny, než abych absolvoval tohle. Už se nedivím, že je tam prázdno, možná tuhle dámu ostatní také znají a nechtějí to riskovat. Já v tom mám do budoucna jasno. I když bych měl na samoobslužnou pokladnu čekat deset minut, zatímco klasická s touto nevrlou dámou by byla volná, vím přesně, co bych udělal. Prostě raději počkám, nechci si kazit den někým, kdo je v práci očividně za trest a vylévá si zlost na zákaznících. Nebo že by to byl záměr obchodu, jak lidi naučit chodit na samoobslužné kasy? To by bylo hodně originální.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz