Hlavní obsah
Víra a náboženství

Z cyklu SNY- Anděl Exitus

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované.

Vidím do tmavé oblohy ztrácející se dva úzké klíny temně černomodrých křídel.

Článek

Anděl Exitus. Na tmavomodrém hlubokém nočním nebi jsem zahlédl zářivý světelný bod, stříbrnou malou hvězdu. Jakmile jsem na ni upnul svou pozornost, dala se vstřícně do pohybu, přibližovala se docela rychle. Netrvalo dlouho a již jsem rozeznával nějaké pohyby, dokonce z tetelivého stříbrosvitu probleskávali obličejové tvary.

Teď, když je zase o něco blíž, vidím do tmavé oblohy ztrácející se dva úzké klíny temně černomodrých křídel. Vlnila se s takovou ladností. Rysy obličeje byly vážné, ale ne přísné. Krása a ladnost působila přívětivě, harmonicky, božsky. S nějakou samozřejmostí bylo jasné, kdo je. Ani jsem nevyslovil jeho jméno.

„Jsi tady pro mne?“ řekl jsem beze slov, bylo ticho.

„Jsi ten, co myslím?“ přikývl.

To už seděl na mé posteli, ohromné klíny křídel, ani nevím, kam všechno složil. Otočil se ke mně obličejem, celý mu zářil živoucím světlem.

"Přišel jsi pro mne?"opakuji.

„Ne“ řekl stroze a klidně.

„Když jsi anděl smrti, proč záříš životním světlem?“

„To se odráží Tvoje světlo ode mne, proto nemůžeš jít semnou“.

Vše vyznívalo, že tato bytost je prostředník a že bych ji následoval k nějakému vyššímu světlu. Zmizel nečekaně rychle, jako záblesk myšlenky. Na otázku, proč se objevil právě teď, už neodpověděl. Možná jsem ho něčím přivolal a stejně tak zaplašil. V jakém mozkovém neuronu nebo emočním záhybu žije můj Boží posel, se asi nedovím. A nebo možná, kdo ví…

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz

Doporučované

Načítám