Hlavní obsah

Reakce na článek pana Pokorného

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: Jiří Vítek / Seznam.cz

Absolutní souhlas

Článek

Vážený pane Pokorný,

vzhledem k tomu, že jste pod svými články nepřipustil diskuzi, nezbývá mi, než se vyjádřit touto cestou. Přečetl jsem váš článek, i pseudofundovanou oponenturu. A nezbývá mi, než vám poděkovat. ne za odvahu, to byste si nechal v diskuzi vynadat od kvanta ,,potrefených husí". Ale za téměř vyčerpávající shrnutí nejhorší nemoci posledních let naší společnosti. Totiž absolutní degradaci všech dostupných morálních limitů, které se nějak z naší společnosti vytratily. Váš popis je přesný a nechybí v něm ničeho. A argumentace bezchybná. Takže ještě jednou děkuji a dávám si vás do sledovaných - to, co já se snažím zformulovat pracně a tápavě, od vás dostávám hotové a zabalené růžovou mašličkou. Morálka v naší společnosti dostává tak na pr.el, že jen bůhví, zda se z toho někdy ještě vzpamatuje. Souvisí to bezprostředně se spoustou věcí a jevů, které se tu začaly objevovat od opoziční smlouvy dále. A má to stále stejné protagonisty. A jen čertví, jestli to chudák morálka přežije. Já už jsem dost starý, a asi se toho nedožiju. Ale těm mladším držím strašně moc palce, aby se dostali dál. Aby se dožili toho, že zase bude počínání každého z nás poměřováno nejen úspěchem materiálním, ale i jeho morálním obrazem. Ještě jednou díky.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz