Hlavní obsah

Okouzleni cizím smradem

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: https://pixabay.com/cs/

Tohle vážně nikdy neskončí. Až mi přijde, že všichni, co smrdí, mají teď nutkavou potřebu se vyjádřit k tomu, jak smrdí jiní.

Článek

Taková terénní šlapka jezdí furt emhádéčkem, takže tam furt něco čichá. Exkrementy v emahádéčku moc nepotkáte (pokud tedy nejede bezdomovec, co to s čtyřkou v žíle už neudržel, stane se, no), tam potkáte jiné smrady. Ty vadí mně.

Třeba paní, která se usadí v tramvaji, z tašky vyloví kyselé rybičky a začne je pojídat. Vystupuju! Nebo slečna, co se ráno možná osprchovala, ale možná taky ne, pročež na sebe vylila půl flakónu čehosi, co okamžitě ovládlo celou tramvaj. Nebo paní, co se rozhodla rozveselit rodinu a všichni vědí, že si nese domů ty zaručeně cool věci z mekáčku.

Myslela jsem, že se chvíli budeme bavit na téma, zda senioři smrdí. Pak to zapadne a najdeme si jiné téma. Třeba, že senioři špatně chodí a měli bychom je pustit sednout. Mně teda nesmrdí, ale to je věc vkusu. Navíc toto téma nezapadlo a budeme se v něm furt rejpat. Mně smrdí ty smažený věci z řetězce. Jenže už mám trochu pocit, že má každý v tomhle státě potřebu se vyjádřit na téma: Senioři smrdí. Ještě teda nepsala Karla z Dolní Lhoty, blog má rozepsaný Franta z Michle, právě o něm uvažuje Andula ze samoty na Šumavě a mnoho dalších.

Tak hurá do toho. A prosím, ještě doplňte, jestli jste někdy utřeli svým starým rodičům nebo prarodičům zadek … tak, jako ho kdysi utírali oni vám. Děkuji

A na závěr - pamatujte, že když tentononc rozmažete, smrdí ještě víc … nechte ho uschnout a jděte dál. Nakonec, když ho rozmažete, tak si ho na botách nesete vy a hádejte, kdo pak smrdí?

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz