Hlavní obsah
Láska, sex a vztahy

Jsem závislá na kávě, čokoládě a sexu. Manžel mi upřel úplně všechno

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: Foto: Pexels

Katku jsem potkala v posilovně. Na první pohled bylo jasné, že se cvičením nemá moc zkušeností. Po očku mě sledovala a snažila se mě napodobovat. Nakonec přistoupila blíž, aby se se mnou seznámila.

Článek

Katce bylo kolem pětatřiceti let. Na mateřské dovolené zpohodlněla a přibrala o několik velikostí. Manžel byl jejím novým vzhledem natolik zklamaný, že ji postupně přestal vnímat jako svou ženu, ale jako pouhého kamaráda a spolubydlícího.

„Asi ti budu říkat, Macku,“ smál se, když se Kateřina zaoblila víc, než bylo zdrávo. Doufal, že po těchto slovech půjde manželka do sebe a začne se více hýbat. Mladá maminka však většinu času trávila v bytě a na přilehlém hřišti. Pěšky nechodila ani do obchodu a její největší radostí byla káva na balkóně nebo tabulka čokolády.

Katka měla s manželem velkého společného koníčka, a tím byl sex. Ten však ze vztahu postupně vymizel. „Nebudu s tebou spát, dokud nebudeš vypadat jako žena, kterou jsem si vzal,“ řekl rozhodně muž, který se cítil být podveden. „A jestli tě ještě někdy uvidím s čokoládou nebo kafem, odejdu od tebe.“

Tehdy se Kateřina poprvé zastyděla. Vyhodila všechny zakázané pochutiny a koupila si permanentku do fitcentra. Tam se snažila spálit třicet kilogramů tuku, které od svatby nabrala. „Když manžel uvidí, že makám, určitě to ocení,“ pronesla zadýchaným hlasem, když slezla z rotopedu. „To si piš,“ přikývla jsem uznale.

Katka chodila do posilovny asi dva měsíce. Poctivě se držela předepsaného režimu a pomalu na sobě začala pozorovat pozitivní změny. To, že má její manžel dlouhodobou milenku, se dozvěděla až ve chvíli, kdy se k ní nastěhoval. Bylo to jako ledová sprcha. Zhrzená žena přestala cvičit a zdravé potraviny opět nahradila jídlem tučným a sladkým.

Když jsem jednou Kateřinu náhodou potkala v obchodě, všechna ztracená kila měla zase zpátky. Vzhledem k tomu, že zrovna procházela rozvodem, nebyla v té nejlepší náladě. „Všechno jsem dělala jen kvůli němu,“ stěžovala si. „Potila jsem krev, abych se mu líbila a on mě stejně opustil!“

Snažila jsem se Katku povzbudit a pozvala ji ke společnému cvičení. Bohužel, nepřišla. Rozchod ji semlel natolik, že rezignovala nejen na své zdraví, ale i vzhled. Je to velká škoda, protože již měla k úspěchu dobře nakročeno.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz