Hlavní obsah
Láska, sex a vztahy

Proč se (ne)seznamuji na seznamce

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: Pixabay

Seznamování se s opačným pohlavím je v této době velmi problematické, jednou z možností je seznamka.

Článek

Poslední dobou mi připadá, že spontánní seznámení je prakticky nereálné. Já jako žena jsem tradičně vychovaná, hanba by mě fackovala, aby jsem se musela doprošovat o mužskou přízeň tím, že si vezmu výstřih do pasu a budu kroutit zadkem do všech směrů. Na to jsem příliš hrdá.

Zvolila jsem tedy pohodlnější variantu a tou je seznamka. Po zveřejnění inzerátu mi přišlo asi 200 odpovědí - to je super, řekla jsem si, aspoň je z čeho vybírat. Ty méně zdatné pravopisné odpovědi jsem smazala a hned bylo o polovinu odpovědí méně - no nevadí, i tak zájemců bylo dost.

Z počátku jsem tedy všem odepisovala, abych nebyla za nafoukanou nánu. To mi vzápětí přišlo několik mužských přirození a byly po mě požadováno i moje fotečky v Evině rouše. Tito pánové na mě byli moc „hrr“, proto i ti šli do mailového koše.

Nakonec zbyli asi tři nebo čtyři celkem zajímaví sympaťáci, s nimiž jsem si dále dopisovala. Jeden si získal moji důvěru natolik, že jsme si vyměnili telefonní číslo. Byl moc milý i po telefonu, dobře se mi s ním povídalo. Poslali jsme si několik fotek a nakonec jsme se rozhodli pro osobní setkání. Rande probíhalo tak, jak má. Můj vyvolený byl usměvavý, upovídaný, galantní, přátelský, všude ho bylo plno. Vlastně „muž snů“.

Jen mi stále vrtalo hlavou, proč typ tohoto čtyřicetiletého muže čekal doteď zrovna na mě. A spustila se detektivka. Nažhavila jsem sociální sítě a ejhle - vykoukla na mě jeho manželka, která vzpomínala, jak měli před deseti lety krásnou svatbu a jaké má báječné manželství, na fotkách ideální rodina - oba manželé, dětičky, pejsek, tak jak to má být. Jen já jsem si připadala navíc. Šla jsem na druhou schůzku a začala vyzvídat - „byl jsi někdy ženatý?“ Přiznal se mi, že ženatý je, ale s manželkou se rozvádí, protože manželka ho podvádí a příští měsíc mají rozvodové stání. Vlastně spolu nežijí a nemůžou spolu vydržet, komunikují spolu jenom kvůli dětem. Nevěděla jsem, čemu mám věřit, a začala jsem pochybovat. Nakonec jsem se vyhecovala k tomu, že jsem samozřejmě pod jinou záminkou zavolala jeho ženě. K žádnému rozvodu se překvapivě neschylovalo, byl to od něj jeden velký podvod.

Jsem dnes ráda, že kromě pár pus jsem to nenechala dále zajít a neublížila jsem sobě a ani jeho rodině. O další možnosti seznámení jsem již neusilovala. Vím, že hledám jehlu v kupce sena a někdy to dá pořádně zabrat. Jen si nejsem jista, jestli zrovna internetová seznamka mě v tomhle spasí. Ale i tak přeji všem hodně štěstí ve hledání svých protějšků.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz