Hlavní obsah
Umění a zábava

Pár letních vtipů pro dobrou náladu (nejen) z Olomouce a Brna

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: Pixabay

S úsměvem se žije líp!

Článek

Hodina náboženství v Olomouci.

Kněz se ptá: „Pepíčku, řekni nám, kdo byl prvním člověkem?“ Pepíček odpoví: „Adam.“ „Správně. A jaký hrozný trest na něj Hospodin seslal?“ „Evu!“

--------------------------------------

Starší paní veze přes olomoucké Horní náměstí na kárce televizi. Potká souseda a ten říká: „Ale copak, do servisu?“

Paní odpoví: „do kostela ke zpovědi, sousede, s potvorou prolhanou!“

-----------------------------------

Pana Moravce v nemocnici U Svaté Anny navštívil přítel. „Jaký jsi měl pocit, když ses probíral z narkózy?“

„Věděl jsem, že jsem neumřel,“ povídá pan Moravec, „protože jsem měl hlad a byla mi zima.“

„No a?“

„No přece, kdybych byl v nebi, tak bych neměl hlad, a kdybych byl v pekle, tak by mi nemohla být zima!“

------------------------------

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz