Hlavní obsah
Sport

Zklamání místo druhého lístku na domácí zápas Slavie s AC Milán

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Petr Vrzáček

Choreo z ligového derby Sparta Slavia hraného 3. března 2024 na Letné.

Slavia má aplikaci, která dokáže sledovat účast permanentkářů na domácích zápasech. Tato aplikace však neumí prodat druhou vstupenku na atraktivní domácí zápas věrnému fanouškovi. Škoda!

Článek

Jsem přesvědčen, že všichni permanentkáři SK Slavia Praha si do svých kalendářů poznačili termín 5. března 2024 14:00 hodin červeně. V tuto hodinu totiž dostali šanci zakoupit druhou vstupenku na domácí zápas s AC Milán, který se hraje ve Fortuna Aréně 14. března od 18:45 hodin. Podmínkou úspěšného nákupu bylo provést zakoupení skrze aplikaci SK Slavia Praha, kterou spravuje společnost Ticketportal.

Předem se dal očekávat velký zájem a vzhledem ke skutečnosti, že si podle Google Play tuto aplikaci stáhlo 10 000 uživatelů, bylo jasné, že se nemusí na každého zájemce dostat. Prodej vstupenek byl zahájen s mírným zpožděním. Ve 14:00 hodin aplikace hlásila nedostupnost vstupenek. Pro nákup samotný se bylo potřeba obrnit velkou dávkou trpělivosti a ani ta nebyla zárukou úspěchu. Přiznávám otevřeně, že po hodině opakovaných pokusů o zakoupení druhé vstupenky jsem svou snahu vzdal. Když jsem se zeptal na úspěšnost členů naší fanouškovské skupiny, zjistil jsem, že jsem zdaleka nebyl jediným, na kterého se neusmálo štěstí.

Když se mi podařilo dostat do systému, po té, co jsem si vystál pomyslnou frontu, vybral si sektor a zarezervoval si dostupné místo za více jak 2000 Kč, selhala mi transakce na platební bráně. Systém ji zkrátka odmítl z neznámého důvodu uskutečnit. Opakovaně jsem se do aplikace přihlašoval, abych byl svědkem mizejících volných míst. Vždy, když se mi nějaké podařilo zarezervovat, dozvěděl jsem se, že je již místo rezervováno někým jiným, nebo, že jsem již vyčerpal svou volnou kapacitu. Toto sdělení jsem si opakovaně četl možná sedmkrát. Pak jsem to vzdal a začal se smiřovat s tím, že druhou vstupenku na zápas s AC Milán prostě neseženu.

Den po prodeji druhých vstupenek jsem si přečetl omluvu za selhání systému prodeje od Ticketportalu a projev účasti s neúspěšnými permanentkáři ze strany slávistického bosse Jaroslava Tvrdíka. Díky za obojí, ale… Management týmu buduje systém prodeje vstupenek na zásluhovém principu. Výhod by se v tomto systému mělo dostat fanouškům, kteří pravidelně chodí na domácí zápasy a věrně povzbuzují týmy patřící do slávistické rodiny (ženy, B-tým, ad.). Připomeňme, že podle tohoto systému hrozí permanentkáři, který se třikrát bez uvolnění nebo darování svého místa, nedostaví na domácí zápas, odebrání sezónní vstupenky na další sezónu. Lámu si hlavu nad tím, proč není možné tento princip přenést i do systému nákupu druhých vstupenek?

Proč mají věrní a pravidelní fanoušci v zásluhovém systému spoléhat na náhodu? Proč nemají možnost koupit si v určitém čase přednostně druhou vstupenku ke své permanentce? To jsou, podle mého názoru otázky, na které by měly management SK Slavia Praha a Ticketportal, jako správce aplikace přinést přijatelné odpovědi. Trpkost z úterní zkušenosti v nás sice zůstane i po obdržení těchto odpovědí, s ní však i naděje, že by budoucnost mohla přinést změnu k lepšímu, pro věrné fanoušky vstřícnějšímu řešení.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz